رییس خانه شهریاران جوان با تشریح برنامه‌های طرح «شهریار شهر من باش» از مشارکت چشمگیر جوانان شهر تهران در این طرح خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۶۰۹
مشارکت جوانان تهران در برنامه‌های طرح «شهریار شهر من باش»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه شهریاران جوان، محمد ابویی مشاور امور جوانان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رییس خانه شهریاران جوان گفت: طرح «شهریار شهر من باش» با هدف زمینه‌سازی برای برقراری ارتباط و تعامل مسئولین با جوانان و همچنین جلب مشارکت هدف‌مند سازمان‌های مردم‌نهاد در برنامه‌های حوزه جوانان، همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان آغاز شده است.

وی افزود: برقراری و حفظ هماهنگی در اقدامات و برنامه‌های جوانان در حوزه مدیریت شهری و جریان‌سازی فرهنگی و اجتماعی با رویکرد پرداختن به مسائل جوانان از دیگر اهداف این طرح است.

ابویی با بیان اینکه تا کنون ویژه‌برنامه‌های متعددی در قالب طرح «شهریار شهر من باش» برگزار شده است، اظهار داشت: اردوی تشکیلاتی اعضا، ویژه‌برنامه‌های دهه فجر، طرح آفتاب 57 و نشست رویش چهارم از جمله برنامه‌های برگزار شده در قالب طرح «شهریار شهر من باش» است.

رییس خانه شهریاران جوان افزود: سلسله نشست‌های دانشجویان با مسئولان مدیریت شهری، گردهمایی جوانان شهر تهران در حسینیه جماران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) در ایام دهه فجر، نشست سمن‌های جوانان، برگزاری پاتوق‌های فرهنگی و گردهمایی همیاران فرهنگی شهر تهران از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب طرح «شهریار شهر من باش» از سوی خانه شهریاران جوان برگزار شده است.

مشاور امور جوانان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه به دیگر برنامه‌های خانه شهریاران جوان در قالب طرح «شهریار شهر من باش» اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته درختکاری و ضرورت توجه به هوای پاک، طرح «یک نفس هدیه به شهر» با ویژه برنامه‌هایی همچون مراسم نمادین فعالان محیط زیست در کنار کهن‌درخت شهر، بذرپاشی در ارتفاعات تهران و درختکاری در مناطق تهران از سوی خانه شهریاران جوان برگزار می‌شود.

ابویی افزود: بیش از 30 برنامه اجتماعی و فرهنگی ویژه جوانان در چارچوب طرح «شهریار شهر من باش» تا هفته جوان سال 94 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت خانه شهریاران جوان به آدرس http://www.shahryarjavan.ir از جدول زمانی و جزئیات برنامه‌های طرح «شهریار شهر من باش» مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها