مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ارائه پیشنهادهای مخابرات درباره تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۷۷۵

کاظم ابراهیمی‌صدرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از هم کدسازی تلفن ثابت، بر آن بودیم که پس از انجام بررسی و کارشناسی درخصوص درآمدهای شرکت مخابرات و در صورت نیاز به ایجاد تغییر در تعرفه مکالمه با تلفن ثابت، پیشنهادهای خود را به سازمان تنظیم مقررات ارائه کنیم که اکنون این بررسی‌ها صورت گرفته و پیشنهادهای ما در این باره به سازمان تنظیم مقررات ارسال شده و امیدواریم با توجه به شرایط و قواعد رگولاتوری هر چه سریع‌تر به بررسی پیشنهادهای مطرح شده در این زمینه بپردازد. وی در پاسخ به این پرسش که در تعرفه‌های جدید پیشنهادی، چند درصد افزایش برای تعرفه مکالمه با تلفن در نظر گرفته شده، توضیح داد: با توجه به محرمانه بودن این بحث، بهتر است این موضوع از سوی سازمان تنظیم مقررات اعلام شود.

ابراهیمی در پاسخ به این مطلب که تغییرات تعرفه‌ای در سراسر کشور انجام می‌شود یا فقط به کلانشهرها و شهرهای توسعه یافته محدود خواهد شد نیز اظهار کرد: با توجه به این که طرح هم کدسازی تلفن ثابت در تمام کشور انجام شده هرگونه تغییری در تعرفه نیز حالت سراسری خواهد داشت. البته در این زمینه ما بخش‌های توسعه یافته، کمتر توسعه یافته و روستایی را تفکیک کرده‌ایم و برای هر یک از آنها تغییرات خاصی در نظر گرفته‌ایم و تلاش بر آن بوده که این تغییرات بویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کمتر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها