شبکه اجتماعی گوگل چندسال پیش با هیاهوی بسیار و قلع و قمع کردن تعداد زیادی از سرویس‌های این شرکت از جمله گوگل ریدر محبوب (در ایران معروف به گودر) پا به عرصه گذاشت.
کد خبر: ۷۶۷۶۱۳
گوگل پلاس با کمتر از ۱۰ درصد کاربر فعال

این شبکه از همان روزهای اول نه‌تنها نتوانست در قد و قواره رقیبی جدی برای دیگر شبکه‌های اجتماعی ظاهر شود، بلکه کاربرانی را که در سرویس‌هایی مانند گوگل‌ریدر فعال بودند به سمت دیگر رقبا فراری داد تا گوگل پلاس (پروژه پرخرج گوگل) به شهری متروکه تبدیل شود.

شرکت گوگل که روی جامعه مخاطب دو میلیاردی خود برای موفقیت این سرویس حساب زیادی باز کرده بود، به‌ هیچ‌وجه نتوانست در این زمینه موفق باشد؛ تا جایی‌که براساس آماری که بتازگی منتشر شده، فقط ۹درصد کاربران این شبکه اجتماعی در هفته دست‌کم یک پست به صفحات خود ارسال می‌کنند. با این‌که گوگل پلاس اولین تلاش گوگل برای ایجاد یک شبکه اجتماعی نیست، اما به نظر می‌رسد غول دنیای فناوری استعدادی در این زمینه ندارد. این در حالی است که با توجه به یکپارچه بودن حساب‌های کاربری گوگل، هر پست و کامنتی که در بخش‌های دیگر گوگل مانند یوتیوب گذاشته شود به حساب این شبکه اجتماعی نیز می‌رود، که این نکته شرایط گوگل پلاس را تاسف‌بارتر از قبل می‌کند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها