نمایش رادیویی خاله ایران به کارگردانی علی عمرانی امشب از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۶۷۳۶۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش رادیویی به نویسندگی مرضیه رشیدبیگی درباره زنی به نام خاله ایران است که یک ساواکی، شوهرش را به قتل می‌رساند. در پی این ماجرا، خاله ایران عقلش را از دست می‌دهد و در این بین اتفاقاتی می‌افتد که شنیدنی است.این نمایش با هنرمندی مهرداد مهماندوست، شهین نجف‌زاده، راضیه مومیوند، سیما خوش‌چشم، فریبا متخصص، حبیب بختیاری، بهرام سروری‌نژاد، اسماعیل بختیاری و دیگر هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ساعت 19 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. شهلا‌نیساری تهیه‌کنندگی این نمایش را به‌عهده دارد.

محمد گلریز مهمان رادیو تهران

برنامه آوای انقلاب رادیویی تهران امروز ساعت 12 و 30 دقیقه میزبان محمد گلریز، خواننده انقلابی است.این برنامه که کاری از گروه اجتماعی و خانواده رادیو تهران است، علاوه بر پخش سروده‌ها و ترانه‌های انقلابی، با دعوت از خواننده‌ها و آهنگسازان انقلاب اسلامی از رادیو تهران پخش می‌شود. ساناز باقری تهیه‌کننده این برنامه است.

تحولات فقه سیاسی در فقه پویا

برنامه فقه پویا رادیو معارف امروز به بررسی تحولات فقه سیاسی بعد از انقلاب اسلامی می‌پردازد.این برنامه با کارشناسی حجج اسلام ایزدهی و سیدباقری و تهیه‌کنندگی محمدجواد طوسی و اجرای سیدمرتضی موسوی‌نژاد ساعت 14 و 45 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

شعر انقلاب در ققنوس

بررسی اشعار انقلابی شاعران معاصر موضوع برنامه ققنوس است که روز جمعه هفدهم بهمن از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. این برنامه با حضور فرشته ابراهیمی، استاد دانشگاه ساعت 15 و 30 دقیقه از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. در بخش‌هایی از این برنامه سخنان رهبر معظم انقلاب درباره شاعران انقلاب و جایگاه شعر انقلاب پخش می‌شود. پخش شعرخوانی اشعار انقلابی طاهره صفارزاده، علی موسوی‌گرمارودی، سیدحسن و حسینی و مرحوم قیصر امین‌پور از بخش‌های این برنامه است.

بانکداری الکترونیک در رادیو اقتصاد

برنامه «اقتصاد فردا» رادیو اقتصاد امروز به نوآوری در بانکداری الکترونیک می‌پردازد.

مسیح قائمیان، مدیر فناوری یکی از بانک‌ها همراه علیرضا صالحی، کارشناس مجری در این برنامه درباره مبحث نوآوری در بانکداری الکترونیک گفت‌وگو می‌کنند. این برنامه ساعت 10 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها