شرکت سامسونگ قصد دارد تا پرچمدار بعدی خود را روز یکم مارس رونمایی کند

پرچمدار بعدی سامسونگ دی ماه عرضه خواهد شد

سامسونگ پس از رونمایی از تصویر نسل بعدی سری تلفن‌های همراه گلکسی، تاریخ رونمایی از این محصول را نیز دهم اسفند اعلام کرد.
کد خبر: ۷۶۷۲۱۵
پرچمدار بعدی سامسونگ دی ماه عرضه خواهد شد

جام جم کلیک: شرکت سامسونگ در سال گذشته میلادی شرایط نامطلوبی را در رده تلفن‌های همراه هوشمند تجربه کرده بود ولی در طول مدت زمان کوتاهی که از سال 2015 میلادی می‌گذرد، این غول فناوری در بسیاری از بخش‌های مربوط به تلفن همراه، برنامه‌های ویژه‌ای برای بازگشت به اوج داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به تفاوت در طراحی پرچمداران جدید این شرکت اشاره کرد.

چند روز پیش بود که این شرکت برای نمایش دادن محصول جدید خود از تصاویری در پس زمینه‌ای مات استفاده کرد و این تصاویر نشان از عرضه پرچمدار سری گلکسی بود ولی تاریخ دقیق این موضوع به روز 1 مارس باز می‌گردد که این تاریخ از چند جهت بسیار جالب به نظر می‌رسد، نخست این‌که سرعت‌ عمل سامسونگ برای عرضه این پرچمدار جدید، بسیار بالا بوده است. دومین نکته مربوط به زمان این رونمایی است که پیش از کنگره موبایل بارسلون انجام می‌شود و کمی عجیب به‌نظر می‌رسد، سومین نکته نیز به رقابت با شرکت‌های دیگر مرتبط خواهد بود زیرا درست در همین تاریخ شاهد عرضه پرچمدار شرکت اچ‌تی‌سی خواهیم بود.

این برنامه به زودی به اجرا درآمده و شاهد رونمایی از مشخصات دقیق تلفن همراه هوشمند جدید سری گلکسی سامسونگ خواهیم بود و در این میان یکی از شایعاتی که در زمینه مشکل سامسونگ با پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 810 نیز رفع ابهام شده و کاملا شاهد این خواهیم بود که آینده این پردازنده و این غول فناوری چگونه رقم خواهد خورد. شایان ذکر است که این مراسم به‌صورت رسمی در روز 1 مارس برابر با 10 اسفند و راس ساعت 12:30 دقیقه به وقت محلی آغاز خواهد شد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها