نسخه بعدی ویندوز سرور مایکروسافت تا سال ۲۰۱۶ عرضه نمی‌شود

زمان عرضه نسخه جدید ویندوز سرور

مایکروسافت طی چند سال اخیر نسخه کاربری و نسخه سرور از سیستم‌عامل ویندوز را همزمان روانه بازار می‌کرد، اما بر اساس اطلاعات به دست آماده این روند در حال تغییر بوده و هیچ نسخه جدید ویندوز سروری تا تابستان سال ۲۰۱۶ عرضه نخواهد شد.
کد خبر: ۷۶۶۷۱۴
زمان عرضه نسخه جدید ویندوز سرور

به گزارش جام جم کلیک: مایکروسافت ویندوز ۱۰ را در تابستان ۲۰۱۵ روانه بازار خواهد کرد و در این میان گفته شده است که نسخه جدید ویندوز سرور تا سال ۲۰۱۶ عرضه نمی‌شود. Windows Server یک نام تجاری برای سیستم‌عامل‌های سرور منتشر شده توسط شرکت مایکروسافت است. این ویندوز امکاناتی را برای مدیریت سرورها فراهم می‌کند.

ما به قوت قبل به پیشبرد برنامه‌های از پیش تعیین شده و ارائه خدمات به کاربران خواهیم پرداخت، در همین راستا نسخه پیش‌نمایش ویندوز سرور جدید در اواخر سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد، اما نسخه نهایی تابستان ۲۰۱۶ به دست کاربران می‌رسد. نسخه جدید ویندوز سرور دنباله‌روی نسخه‌های قبلی خواهد بود و بر پایه هسته ویندوز ۱۰ عمل می‌کند

برخی بر این باورند که نسخه بعدی ویندوز سرور حفره‌های امنیتی فراوانی را شامل می‌شود و به همین خاطر زمان بیشتری برای برطرف کردن آن‌ها لازم است. بدین ترتیب شرکت‌ها و افراد حقیقی که از این نسخه از ویندوز بر روی سرورهای خود بهره می‌برند تا تابستان سال ۲۰۱۶ نباید منتظر عرضه ورژن جدید آن باشند و تا آن زمان باید به دریافت وصله‌های امنیتی و آپدیت‌های جدید بسنده کنند.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها