این سریال پلیسی در 18 قسمت تولید می‌شود

«آمین» با کارگردانی جدید

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آمین» پس از چند هفته تعطیلی و تغییر کارگردان دو روز قبل از سر گرفته شد. کارگردانی این سریال را منوچهر هادی آغاز کرد، اما با وقفه‌ای که در تولید کار ایجاد شد، از ساخت این سریال انصراف داد و مجید نوروزبیگی، تهیه‌کننده سریال، کارگردانی ادامه آن را به بهرنگ توفیقی سپرد.
کد خبر: ۷۶۶۵۰۴
«آمین» با کارگردانی جدید

مجید واشقانی که با بازی در سریال تلویزیونی مسیر انحرافی به مخاطبان تلویزیون معرفی شد و در سریال «هوش سیاه2» نقش منفی را به‌عهده گرفت و در سریال انقلاب زیبا که توفیقی آن را ساخت و تابستان امسال از شبکه یک پخش شد، نقش پلیس را بازی کرد، در دومین همکاری خود با توفیقی در سریال آمین در نقش یک خلافکار مقابل دوربین رفت؛ خلافکاری که این روزها پاتوقش قهوه‌خانه‌ای در کن است.سریال آمین که به سفارش مرکز سیما فیلم و مشارکت ناجی هنر تولید می‌شود، داستانی پلیسی دارد که بازیگرانی مانند امین حیایی، داریوش فرهنگ، آشا محرابی، هادی ساعی و بهناز جعفری در آن نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

امین حیایی که نوروز 93 با سریال «خوب، بد، زشت» و نقش یک جوان خلافکار به شبکه دو آمد در سریال آمین باز هم نقش خلافکاری را به عهده دارد که دوران محکومیتش را در زندان سپری می‌کند. در سریال آمین داریوش فرهنگ نقش سرهنگ را بازی می‌کند و آشا محرابی هم که این روزها در سریال همه چیز آنجاست نقش سحر پاکزاد، همسر دوم فانی را بازی می‌کند، در این سریال نقش افسر پلیس را به‌عهده دارد.

کاظم بلوچی نقش همایون تمدن، هادی ساعی نقش پلیس و بهناز جعفری نقش تارا فرهمند را بازی می‌کنند. به گفته تهیه‌کننده، دلیل انتخاب ساعی برای نقش پلیس این بود که او رزمی‌کار است و گروه به دنبال فردی بود که بتواند از پس صحنه‌‌های رزمی‌کار بربیاید تا از حضور بدلکار در این سریال کمتر استفاده شود.سودابه بیضایی، شاهرخ استخری، غلامرضا صادقی، خاطره اسدی، محمدرضا داوودنژاد، مهدی محرابی و مهرناز مهرآرا دیگر بازیگران سریال آمین هستند.تصویربرداری سریال تلویزیونی آمین اواخر بهار امسال به کارگردانی منوچهر هادی با صحنه‌های پلیسی و حادثه‌ای آغاز شد، اما بعد از چند ماه تصویربرداری ضبط این سریال بنا به دلایلی متوقف شد و منوچهر هادی به سراغ ساخت کار دیگری رفت و نتوانست همکاری‌اش را با گروه ادامه دهد و بهرنگ توفیقی جایگزین او شد.

نوروزبیگی درباره انتخاب توفیقی توضیح داد: باید کارگردانی برای ادامه کار انتخاب می‌شد که توانایی ساخت یک کار پلیسی و حادثه‌ای را دارا بود و از آنجایی که توفیقی توانایی‌اش را در ساخت چنین آثاری به اثبات رسانده، او برای ادامه کارگردانی سریال آمین انتخاب شد.

سریال آمین درباره سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه (آمین) است که مسئول رسیدگی به پرونده یک مجرم و خلافکار فراری به نام همایون تمدن است که سال گذشته در یک عملیات گروگانگیری، برادر سرهنگ را به شهادت رسانده است. پلیس با کشف یک کانتینر مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد. همزمان فرزند همایون (فرزاد) برای مراسم سالگرد مرگ همسرش، مریم نوین وارد ایران شده و ماموران علاوه بر بررسی سرنخ کانتینر، وی را برای رسیدن به همایون تحت نظر می‌گیرند، اما...

این سریال قرار بود ابتدا در 13 قسمت تولید شود که با نگارش فیلمنامه و ظرفیت داستان به 18 قسمت افزایش یافت. زامیاد سعدوندیان فیلمنامه این سریال پلیسی را براساس طرحی از سعید منتظرالمهدی نوشته است. سعدوندیان نگارش سریال‌های سقوط آزاد و سقوط یک فرشته را در کارنامه دارد.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری فرشاد گل‌سفیدی، صدابردار سیامک نیازی، طراح گریم محسن ملکی، طراح صحنه محسن غلامی، طراح لباس رقیه نوروزبیگی، مجری طرح فرشته مهدی‌زاده، عکاس عباس ذوالفقاری، برنامه‌ریز فروزان جلالی، مدیر تولید نادر مهدی‌پور، تدوین نوید توحیدی، صداگذار حامد جلالی، دستیار اول کارگردان کاوه قاسم‌زاده، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای میلاد فرج‌اللهی، منشی صحنه مهرگان شمس، مسئول بدلکاران کیوان رضایی و مدیر تدارکارت آرش نجفی. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها