پر کاربردترین دستورات خط فرمان لینوکسی به همراه کاربرد آنها

دستور به زبان پنگوئن‌ها

نسخه Slax از لینوکس، یک سیستم‌عامل قابل حمل بسیار سریع است

سیستم‌عاملی سریع روی فلش مموری شما

با کمک نسخه Slax از سیستم‌عامل لینوکس می‌توانید یک سیستم‌عامل همراه بسیار مناسب و مطلوب را برروی فلش دیسک خود به‌همراه داشته و با تمامی سیستم‌های کامپیوتری مثل دستگاه خود کار کنید.
کد خبر: ۷۶۵۸۳۵
سیستم‌عاملی سریع روی فلش مموری شما

جام جم کلیک: مسلما شما نیز تا به‌حال با مشکلاتی مانند قفل شدن سیستم، عدم بالا آمدن سیستم‌عامل و سایر موارد این‌چنینی روبرو شده‌اید که این مشکلات درنوع خود می‌توانند بسیار آزار دهنده باشند زیرا برای نمونه ممکن است به یک فایل بر روی هارددیسک سیستم‌ خود نیاز داشته باشید و با بالا نیامدن سیستم‌عامل، خطر از دست دادن آن فایل را نیز تجربه کنید ولی با نرم‌افزاری که امروز به شما معرفی خواهد شد می‌توانید استفاده از یک سیستم‌عامل سریع و کم‌حجم را بر روی یک فلش دیسک، تجربه کنید.

این سیستم‌عامل که Slax نام دارد، در حقیقت یک نسخه بسیار کم‌حجم و قابل حمل از سیستم‌عامل محبوب لینوکس است که برای استفاده در فلش‌دیسک‌ها طراحی و بهینه‌سازی شده است. با داشتن این نرم‌افزار و کپی کردن آن بر روی یک فلش دیسک یک گیگابایتی یا حجیم‌تر، می‌توانید در هنگام متصل کردن فلش یواس‌بی خود و روشن کردن دستگاه، گزینه Boot from Flash USB را انتخاب کنید و به‌سادگی با بالا آمدن این سیستم‌عامل بسیار سریع روبرو شوید. با کمک Slax می‌توانید دسترسی کامل به هارددیسک سیستم خود داشته باشید و حتی نرم‌افزارهایی را نیز بر روی آن نصب کنید که البته این نرم‌افزارها بر روی حافظه فلش شما خواهند نشست که این امر به‌صورت مستقیم به حجم فلش‌دیسک شما بستگی دارد.

با کمک Slax می‌توانید به سادگی در وب گردش کنید و کارهای عمومی خود را انجام دهید ولی توقع انجام کارهای سنگینی مانند بازی‌های کامپیوتری را نمی‌توان از این سیستم‌عامل 210 مگابایتی همراه داشت.

برای دانلود نسخه تجاری Slax می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://www.slax.org

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها