یکی از مشکلات در زمینه استفاده از سیستم‌های آنلاین موسیقی این است که بلندگوهای مختلفی با اجرای آن مشکل دارند ولی آمازون یک بلندگو برای پخش موسیقی از تمامی کانال‌های اصلی آنلاین طراحی کرده است.
کد خبر: ۷۶۵۸۲۸
طنین موسیقی آنلاین در خانه شما با آمازون

جام جم کلیک: اگر شما هم از دوست‌داران موسیقی باشید مسلما با نام‌هایی مانند Spotify، iTunes و Pandora آشنا هستید ولی یکی از مشکلات همیشگی در کار کردن با این سیستم‌ها این است که بلندگوهای ویژه بی‌سیم معمولا با اجرای موسیقیهای خروجی این نرم‌افزارها مشکل دارند زیرا بیشتر شرکت‌ها با یک شرکت خاص قرارداد همکاری منعقد می‌کنند و این همکاری به انحصاری شدن ساختار سخت‌افزار منتهی خواهد شد که بازنده این امر نیز تنها کاربرانی خواهند بود که باید برای استفاده از امکانات بیشتر، برای خرید دو یا چند محصول کاملا مشابه اقدام کنند.

در این میان آمازون با یک بیانیه رسمی، کاربران و مشتریان خود را خوشحال کرده است زیرا به‌زودی شاهد عرضه یک بلندگوی ویژه پخش استریم آنلاین موسیقی توسط این شرکت خواهیم بود که با تمامی مدل‌های آنلاین همخوانی دارد. البته این محصول، یک سخت‌افزار جدید نخواهد بود بلکه سیستم بلندگوی آلکسای این شرکت به واسطه به‌روزرسانی جدید خود به یک ابزار ایده‌آل برای موسیقی تبدیل خواهد شد.

کنترل این بلندگو به واسطه فرمان‌های صوتی انجام خواهد شد و تنها کافی است تا رو به دستگاه به زبان انگلیسی بگویید :« Alexa, pair my device» و پس از آن نیز می‌توانید با دستورات صوتی مختلفی مانند Stop، Play، Next و غیره به کنترل روند پخش موسیقی بپردازید که این امر کارکردن با این دستگاه را لذت‌بخش خواهد کرد. در بیانیه رسمی آمازون به نام‌های Spotify، iTunes و Pandora اشاره شده است ولی سیستم‌های همخوان با آلکسا بیشتر از این سه مورد خواهد بود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها