معرفی نرم افزارFinger Gesture Launcher

نرم‌افزار موبایل: پرش آسان از برنامه‌ای به برنامه دیگر

شاید برای شما پیش آمده باشد که در هنگام کار با تبلت یا تلفن همراه خود به‌صورت همزمان از چند برنامه استفاده کنید و حتما با این مشکل رو‌برو شده‌اید که زمان زیادی باید صرف کنید تا از یک برنامه به برنامه‌ای دیگر مراجعه کنید. در همین راستا نرم‌افزار Finger Gesture Launcher شرایط را برای مراجعه از برنامه‌ای به برنامه دیگر را برای شما به سادگی فراهم می‌کند.
کد خبر: ۷۶۵۰۳۶
نرم‌افزار موبایل: پرش آسان از برنامه‌ای به برنامه دیگر

جام جم کلیک: معمولا در هنگام گشت‌و‌گذار در اینترنت به چت و مکالمه نیز می‌پردازید و پی‌در‌پی باید به صفحات مختلف مراجعه کنید. Finger Gesture Launcher با میان‌برهایی که در اختیار شما می‌گذارد، می‌تواند بهترین راه حل برای سرعت عمل در مراجعه به صفحات و برنامه‌های مختلف باشد.

Finger Gesture Launcher علاوه بر داشتن کلید‌هایی برای باز کردن برنامه‌های کاربردی، توانایی‌هایی از جمله برقراری تماس، باز کردن وب‌سایت در مرورگر خود، تغییر در تنظیمات گوشی، شبیه‌سازی دکمه خانه و قفل کردن صفحه نمایش را نیز در خود جای داده است که تمامی این‌ها با کشیدن انگشت بر روی صفحه نمایش پدید می‌آید.

پیشنهاد می‌کنیم حتما از این نرم‌افزار استفاده کنید چرا که با استفاده از آن علاوه بر سرعت بیشتر، تعامل کامل با تمام قسمت‌های گوشی خود را نیز دارید.

این نرم‌افزار قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید 4.0 به بالا را دارد.

دانلود رایگان نرم‌افزار Finger Gesture Launcher برای اندروید

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها