بدهی مالیاتی باعث شد تا با شکایت اداره کل امور مالیاتی استان همدان «حنیف عمران‌زاده» مدافع استقلال تهران که سابقه بازی در پاس همدان را دارد به همراه پنج بازیکن دیگر ممنوع‌الخروج شوند.
کد خبر: ۷۶۳۹۴۰

اداره کل امور مالیاتی همدان با انتشار آگهی در تازه‌ترین شماره منتشره یکی از نشریات محلی همدان به طور رسمی شش بازیکن شاغل در لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال کشورمان را به دلیل بدهی مالیاتی ممنوع‌الخروج معرفی کرد.

براساس این گزارش، عمران‌زاده مدافع استقلال تهران، پویا سیف‌پناهی مدافع ذوب‌آهن اصفهان، سامان صفا دروازه‌بان نفت و گاز گچساران، صابر میرقربانی مهاجم استقلال اهواز، محمداسماعیل نظر هافبک پارسه تهران، مهدی آقامحمدی بازیکن پیشین پاس و البدر بندر کنگ بدهکار مالیاتی هستند.

گزارش منتشره حکایت از بدهی بیش از 110 میلیون تومانی این بازیکنان به اداره کل مالیاتی استان همدان دارد که البته مشمول بیش از 134 میلیون تومان جریمه نیز شده است./ ایسنا

وضع مبهم قوچان‌نژاد

یک سایت قطری مدعی شد که باشگاه الکویت به دنبال یک باشگاه دیگر برای رضا قوچان‌نژاد، بازیکن ایرانی این تیم است.

باشگاه الکویت به صورت رسمی خرید «عبدالعزیز المقابلی» بازیکن عمانی را تائید کرد تا این بازیکن هم به جمع بازیکنان الکویت بپیوندد. پیش از این هم «روجریو» برزیلی به تیم الکویت پیوسته بود.

با این حساب تعداد بازیکنان خارجی الکویت به تعداد پنج نفر رسیده است. علاوه بر دو بازیکن ذکر شده، شادی الهمامی تونسی، رضا قوچان‌نژاد و ماکلله برزیلی هم دیگر بازیکنان خارجی الکویت هستند.

سایت «الکاس» قطر با بیان این مطلب، نوشت: «انتظار می‌رود که باشگاه الکویت در مدت زمان نقل و انتقال زمستانی برای انتقال رضا قوچان‌نژاد در پی باشگاه خارجی دیگری باشد. همچنین این باشگاه در تلاش برای انجام این کار برای دیگر بازیکن الکویت یعنی ماکلله است.»/ مهر

رفیعی و پولادی باید خود را معرفی کنند

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا عنوان کرد: مهرداد پولادی و سروش رفیعی، بازیکنان تیم ملی بعد از بازگشت باید خود را برای انجام خدمت سربازی به این سازمان معرفی کنند.

سردار سیدحمید صدرالسادات در این باره گفت: مجوز این دو نفر برای حضور در جام ملت‌های آسیا یک ماه بود و بعد از این تاریخ چیزی تغییر نکرده و باید خود را برای انجام خدمت مقدس سربازی به سازمان نظام وظیفه معرفی کنند. بقیه بازیکنانی هم که کارتشان باطل شده مانند این دو نفر باید برای خدمت سربازی اقدام کنند.

پیش از شروع جام ملت‌های آسیا و با تقاضای وزیر ورزش و جوانان، سرلشکر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تأکید مجدد بر برخورد قاطع و قانونی با کسانی که با جعل و دسیسه کارت معافیت جعل کرده‌اند، به طور استثنا با همراهی چهار نفر از بازیکنان مورد نیاز تیم ملی یعنی سروش رفیعی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی و مهرداد پولادی برای حضور در جام ملت‌های آسیا تا پایان دی سال‌جاری موافقت کرده بود./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها