پرسش و پاسخ: امنیت نرم‌افزار Kerio

محمدی از مشهد: نظر شما درباره نرم‌افزار Kerio چیست؟ آیا از نظر امنیتی مشکلی برای سیستم ایجاد نمی‌کند؟
کد خبر: ۷۶۳۱۲۸
پرسش و پاسخ: امنیت نرم‌افزار Kerio

محمدی از مشهد: نظر شما درباره نرم‌افزار Kerio چیست؟ آیا از نظر امنیتی مشکلی برای سیستم ایجاد نمی‌کند؟

پاسخ کلیک: مجموعه نرم‌افزارها و سرویس‌های کریو (Kerio) در حالت کلی مشکل امنیتی ندارند و برای حفظ و افزایش امنیت شبکه‌های شرکت‌های کوچک و سازمان‌ها طراحی شده‌اند.

نرم‌افزارهای کریو با داشتن قابلیت‌های مختلف به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند ارتباطات شبکه‌ای خود را امن کرده و از ورود بدافزارها، ویروس‌ها و کرم‌ها به شبکه جلوگیری کرده و مانع خروج اطلاعات از شبکه شود.

اساس کار کریو به‌این صورت است که هنگام ارسال و دریافت اطلاعات در شبکه آنها را رمزنگاری می‌کند تا فردی قادر به باز کردن و مشاهده‌ اطلاعات رد و بدل شده نباشد، پس می‌توانید اطمینان داشته باشید بستر نرم‌افزاری کریو، محیط امنی برای تبادل اطلاعات دارد؛ اما این نکته که سرور نرم‌افزار چه مواردی را در لاگ خود ثبت می‌کند یا فردی که قابلیت اتصال با کریو را برای شما فراهم کرده، چه اطلاعاتی را از فعالیت و اطلاعات رد‌و‌بدل شده با نرم‌افزار ثبت و گزارش‌گیری می‌کند، جای تامل دارد.

توصیه می‌کنیم از به‌کارگیری این نرم‌افزارها پرهیز کنید یا حداقل هنگام استفاده از این ابزارها، به محوطه‌های کاربری خصوصی و محرمانه خود همچون ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، اینترنت بانک و ... مراجعه نکنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
وحیدبرجی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
با سلام خدمت شما. اینجانب میخواهم فبلت LG خود را به حالت اولیه یعنی تنظیم كارخانه برگردانم. لطفا به طور كامل راهنمایی كنید كه چگونه این كار را انجام دهم؟ سوال دومم این است كه میخواهم شماره هایی كه در فبلتم ذخیره كردم بعد از اینكه تنظیمات به حالت اولیه یعنی كارخانه تبدیل شد، پاك نشود، چگونه این كار را انجام دهم بدون پاك شدن شماره همراه ها و شماره تلفن هایی كه در فبلت ذخیره كرده ام؟(اینجانب كلی شماره در فبلت ذخیره دارم، كه میخواهم بعد از رست كردن فبلت شماره ها همچنان در فبلت ذخیره باشند.)

نیازمندی ها