۱۱۰۰ نوکیا رکورددار فروش گوشی در جهان

پرفروش‌ ترین گوشی‌ های دنیا را بشناسید

آمار تفکیکی فروش تلفن‌های همراه هوشمند در ایالات متحده منتشر شده است و مطابق پیش‌بینی‌ها، اپل در بازار خانگی یکه تازی می‌کند.
کد خبر: ۷۶۲۶۹۳
پرفروش‌ترین تلفن‌های همراه در پایان سال 2014

جام جم کلیک: آمار منتشر شده از کاربران تلفن‌های همراه هوشمند در سه ماه پایانی سال 2014 میلادی یعنی بازه میانه مهر ماه تا میانه دی ماه، نشان از این داشتند که بازار تلفن‌های همراه هوشمند در ایالات متحده آمریکا تحت احاطه شرکت اپل و تلفن همراه ویژه این شرکت یعنی آیفون قرار دارد.

این آمار به خوبی نشان دهنده این است که اپل در بازار خانگی خود تا چه حد موفق است زیرا این غول آمریکایی به تنهایی موفق شده است تا نیمی از کل کاربران تلفن همراه را در این کشور به خود اختصاص بدهد. همان‌طور که تمامی شما پیش‌بینی کرده‌اید نیز رتبه دوم در این جدول به شرکت کره‌ای سامسونگ بازمی‌گردد که 26 درصد از تمامی کاربران تلفن همراه در ایالات متحده را به خود جلب کرده است.

در رتبه سوم شرکت دیگری از کره قرار دارد، ال‌جی با عرضه محصولاتی در رده سری جی و همچنین با عرضه کردن نخستین مدل خمیده جهان موفق شده است تا محبوبیت معقولی را در آمریکا کسب کند و 11 درصد از تلفن‌های همراه هوشمند سه‌ ماه سوم سال 2014، تولید این شرکت بوده اند.

در رتبه چهارم جدول در کمال ناباوری شرکت ریشه‌دار و محبوب موتورولا قرار گرفته است که با جهش خیره کننده خود در طول سال 2014 موفق شد تا بسیاری از معادلات را برهم بزند، تلفن‌های همراه هوشمند موتورولا در بازار آمریکا از ضریب مالکیت 4 درصدی بهره‌مند هستند.

پس از این شرکت‌ها نیز اچ‌تی‌سی و نوکیا با مالکیت دو درصدی بازار قرارر دارند و جالب است که ضریب مالکیت شرکت بلک‌بری در بازار آمریکا کوچکتر از 0.01 درصد است. سایر شرکت‌ها نیز به‌صورت مجموع به فروش 4 درصد کل بازار دست پیدا کرده‌اند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها