گوگل به‌زودی دو ویژگی کاربردی خود را در ماه فوریه غیرفعال خواهد کرد. ویژگی اول که بسیار مفید و کاربردی است Mobile extension نام دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا صفحاتی که تاکنون بر روی مرورگر کامپیوتر باز شده‌اند، به‌صورت مستقیم به مرورگر گوشی انتقال دهد.
کد خبر: ۷۶۲۳۲۹
گوگل به‌زودی دو ویژگی کاربردی را غیر فعال می‌کند

به گزارش جام جم کلیک: گوگل به‌زودی دو ویژگی کاربردی خود را در ماه فوریه غیرفعال خواهد کرد. ویژگی اول که بسیار مفید و کاربردی است Mobile extension نام دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا صفحاتی که تاکنون بر روی مرورگر کامپیوتر باز شده‌اند، به‌صورت مستقیم به مرورگر گوشی انتقال دهد.

ویژگی دوم نیز Print to My Phone است که به‌زودی شاهد غیر فعال شدن آن خواهیم بود. این ویژگی که بخشی از Cloud Print است به کاربر این امکان را می‌دهد که محتوا را به‌صورت فایل PDF و آماده برای پرینت به گوشی خود منتقل کند.


گوگل اعلام کرده است که این دو ویژگی در ماه فوریه سال جاری غیر فعال خواهند شد و کاربران می‌توانند از طریق Tab Sync جای خالی ویژگی‌های قبلی را پر کنند و از آن استفاده نمایند. اگرچه Tab Sync به‌خوبی کار می‌کند اما کاربران می‌بایست بعد از باز کردن کروم در گوشی مدتی را منتظر بمانند تا همگام سازی کامل شود و صفحات باز شده در کامپیوتر به گوشی انتقال یابند.

همچنین Tab Sync قادر است تا ویژگی Print to My Phone را نیز ارایه دهد اما در واقع کاربرد اصلی برنامه را ندارد.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها