معاونت فناوری اطلاعات قوه قضاییه فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را تا نهم بهمن امسال تمدید کرد و گفت: دفاتر پیشخوان قضایی بهمن ماه در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۷۶۲۲۵۴

سیامک رفعتی در گفت‌وگو با مهر افزود: هم‌اکنون در تهران ۴۰ دفتر پیشخوان قضایی فعال هستند و این فراخوان فرصتی برای مردم فراهم می‌کند تا در صورت تمایل به برخورداری از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و فعالیت‌ در آن، اقدام به نام‌نویسی کنند.رفعتی اظهار کرد: معاونت فناوری اطلاعات قوه قضاییه به محض بررسی و تائید امکانات و تجهیزات دفاتری که از سوی دادگستری اعلام به آمادگی می‌کند، دستور راه‌اندازی را به آنها می‌دهد.

رئیس دفاتر خدمات قضایی قوه قضاییه ابراز کرد: در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و لرستان تمام مراحل بررسی و تائید تجهیزات و استاندارد بودن آن به پایان رسیده و نام کاربری و رمز ورود در اختیار مدیران آنها قرار داده شده است.

رفعتی تاکید کرد: دیگر استان‌ها هم به موازات هم در حال تکمیل مراحل هستند و هر یک از آنها اخبار خود را به معاونت خدمات الکترونیک قضایی اعلام می‌کنند که برنامه‌ریزی آنها مشخص است و با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از مراحل تکمیل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در دیگر استان‌ها به‌دست آمده، پیش‌بینی می‌شود در بهمن بیشتر این دفاتر راه‌اندازی شده و شروع به کار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها