موفقیت تولیدات استانی در جشنواره‌های داخلی و خارجی

تولیدات صدا و سیمای مراکز استانی به عنوان نمایندگان شایسته رسانه ملی در جشنواره های تراز اول داخلی و خارجی،جوایز زیادی از بخش های اصلی و فرعی دریافت کرده اند .
کد خبر: ۷۶۱۹۳۵
موفقیت تولیدات استانی در جشنواره‌های داخلی و خارجی

عبدالکریم خیامی ، رئیس مرکز سیمای استان ها گفت : جشنواره های سینما حقیقت ، مقاومت ، عمار ، رشد ، کودک و نوجوان و جشن سینمای ایران از معتبرترین جشنواره های داخلی به شمار می روند که تولیدات مراکز استان های صدا و سیما در ساختارهای متنوعی چون فیلم تلویزیونی ، مستند و پویانمایی توانسته اند بدون استثنا در جشنواره های مذکور جوایز اصلی را از آن خود کنند .

خیامی این موفقیت را اثبات توانمندی های جوانان مراکز استان ها در تولید همه ساختارهای مورد نیاز رسانه ملی ارزیابی کرد و افزود : از ابتدای امسال تا پایان دی ماه جوانان بی ادعا ولی توانمند مراکز استانی صدا و سیما توانسته اند بیش از 35 تندیس ، دیپلم افتخار و لوح تقدیر از معتبرترین جشنواره های ملی و بین المللی دریافت کنند .

رئیس مرکز سیمای استان ها با اشاره به اینکه مستند "سفر به آمادای" تولید مرکز همدان به عنوان نماینده سازمان صدا و سیما در بخش فیلم های مستند سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد ، ادامه داد : کشف و معرفی استعدادهای جوان و حمایت از آنها در راستای ارتقای برنامه های مراکز استان ها وظیفه دائمی حوزه ستادی این شبکه هاست .

خیامی در پایان گفت: اگر چه مراکز استانی صدا و سیما سهم کمتری از بودجه دارند اما هنرمندان، برنامه سازان و همکاران ما در استان ها این را یک فرصت برای ارائه الگویی از تولید می دانند که در آن می توان به آثاری در تراز ملی و بین المللی اما با هزینه ای به مراتب کمتر ، دست یافت .

الگویی که با سیاست های جدید رسانه ملی نیز همراهی و سنخیت بالایی دارد . (روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان های رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها