با انواع فرمت‌های تصاویر آشنا شوید

ارباب تصاویر

این نرم‌افزار رایگان خدمات بی‌نظیری را به شما ارائه می‌کند و می‌توانید به‌ کمک آن علاوه بر تبدیل فرمت‌های تصویری به‌ یکدیگر، فیلم‌ها را به‌سادگی برش بدهید.
کد خبر: ۷۶۱۶۰۷
نرم‌افزاری مطمئن و کارآمد برای تبدیل فرمت‌های ویدئویی

جام جم کلیک: بسیاری از ما با مشکلاتی در زمینه تبدیل تصاویر ویدیویی به فرمت‌هایی که دستگاه خاصی تنها قابلیت اجرای آن را دارد روبرو بوده‌ایم، نبودن یک نرم‌افزار مناسب برای این فرایند در بسیاری از موارد موجب می‌شود تا نتوان از یک فایل ویدئویی بر روی مقاصدی مانند تلفن‌های همراه یا دستگاه‌های پخش‌کننده تصویری استفاده کرد. در این میان نرم‌افزارهایی هستند که می‌توانند این موارد را برای ما فراهم کنند.در کنار این نیز مشکل دیگری که بارها با آن روبرو شده‌ایم این است که بخواهیم یک فایل را از برخی قسمت‌های آن برش دهیم که البته برای این مورد هم نرم‌افزارهای متعددی وجود دارد.

در این میان یک نرم‌افزار به نام Freemake Video Converter وجود دارد که می‌تواند هر دو نیاز شما را به‌صورت یک‌جا تامین کند. این نرم‌افزار می‌تواند فرمت‌های مختلفی مانند MP4، 3GP، MKV، FLV و چندین و چند فرمت دیگر را نیز دریافت کرده و به فرمت‌های دیگر تبدیل کند که فرایند این کار با یک رابط کاربری بسیار ساده امکان‌پذیر خواهد بود و حتی می‌توان با کمک این برنامه، فایل‌های ویدئویی را به فایل‌های صوتی تبدیل کرد. در طی فرایند تبدیل نیز می‌توانید کیفیت تصویر، رزولوشن و سایر مشخصات فایل خروجی را تعیین کنید.

علاوه‌ بر این نیز در Freemake Video Converter می‌توانید به‌سادگی فایل‌های خود را از هرنقطه‌ای که می‌خواهید برش داده و به هم پیوند بزنید که این کارهم به‌واسطه رابط کاربری مناسب برنامه، به‌سادگی انجام می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مزایای این نرم‌افزار را نیز می‌توان رایگان بودن آن دانست، برای دریافت این برنامه‌ کافی است تا به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.freemake.com/free_video_converter

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
۰
۰
متشكرم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها