نصب دی‌وی‌دی یا حافظه یو‌اس‌بی قابل بوت برای ویندوز10

کلید ورود به پنجره دهم

یکی از محصولات پرکاربرد معرفی‌ شده در CES 2015، فلش مموری خارق‌العاده iStick Pro است که ایده‌ای نوآورانه در ساخت مموری های قابل‌ حمل محسوب می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۰۱۲
حافظه فلش با درگاه یو‌اس‌بی خارق‌العاده قابل تبدیل به میکرو یو‌اس‌بی

به گزارش جام جم کلیک: یکی از محصولات پرکاربرد معرفی‌ شده در CES 2015، فلش مموری خارق‌العاده iStick Pro است که ایده‌ای نوآورانه در ساخت مموری های قابل‌ حمل محسوب می‌شود.

پیش‌تر نیز iStick Gmobi را معرفی کردیم که قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپلی را داشت. اما حالا این محصول با ویژگی‌های بیشتر و به شکلی جدیدتر معرفی شده است.

IStick Pro قرار است در ماه اسفند به بازار عرضه شود. همان‌طور که از نام آن پیداست، دارای کانکتور مخصوص محصولات اپل است، علاوه بر این به یک کانکتور دومنظوره‌ی یو‌اس‌بی و میکرو یو‌اس‌بی مجهز شده که از طریق آن می‌تواند به انواع لپ‌تاپ‌های اندرویدی متصل شود.

از دیگر قابلیت‌های IStick Pro می‌توان به اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های مجهز به iOS برای انتقال فایل‌های مدیا اشاره کرد.البته در زمانی که بسیاری از لپ‌تاپ‌ها از درگاه یواس‌بی استفاده می‌کنند، نمی‌توان میکرو یو‌اس‌بی این گجت را کاربردی خواند.

در مورد قیمت این محصول هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما IStick Pro قرار است با ظرفیت های ۱۶، ۶۴،۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه شود.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها