شبکه 4 با انقلابیون همراه می‌شود

شبکه چهار ویژه‌برنامه‌هایی همچون ملازمان رکاب، پرونده، تئاتر فجر، فیلم فجر، موسیقی فجر، کاریکاتور، آواز در باران و با چراغ و آینه را برای پخش در دهه فجر تدارک دیده است.
کد خبر: ۷۶۱۴۰۰
شبکه 4 با انقلابیون همراه می‌شود

همچنین برنامه‌های روتین این شبکه مثل نغمه‌ها، طلوع، اردی‌بهشت، کتابنامه و کاغذ رنگی به مناسبت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رویکرد انقلابی پخش خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، برنامه ملازمان رکاب نقش روشنفکران حامی استبداد، نزدیکان و یاران رضاخان مثل فروغی، داور و تیمورتاش را در هفت قسمت 30 دقیقه‌ای بررسی می‌کند. این افراد در به پادشاهی رسیدن رضا خان سهم قابل توجهی داشتند. برنامه پنج قسمتی پرونده نیز برخی از برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای که تاریخ معاصر ایران را با رویکرد سیاسی مورد نظرشان بازگو می‌کنند، بررسی می‌کند.

همچنین برنامه‌های فیلم فجر، تئاتر فجر و موسیقی فجر هر کدام در ده قسمت 30 دقیقه‌ای به اخبار جشنواره‌ها خواهند پرداخت. برنامه ترکیبی «کاریکاتور» نیز با هدف معرفی کاریکاتوریست‌های برتر انقلاب اسلامی از جمله احمد عربانی، بهمن عبدی، مسعود شجاعی و حسین رحیم‌خانی پخش می‌‌شود. این برنامه نیز در ده قسمت 30 دقیقه‌ای پخش می‌شود. مجموعه نمایشی «آواز در باران» در ده قسمت تصویرگر زندگی پر افت و خیز یک سرهنگ تبعیدی در دوران پهلوی است. این سریال را صدرالدین شجره کارگردانی کرده و اکبر زنجان‌پور، بهزاد فراهانی، میکائیل شهرستانی، رسول نجفیان، سامیه لک، زهرا سعیدی و فرخ نعمتی در آن ایفای نقش می‌کنند.

شبکه چهار در دهه فجر در برنامه «با چراغ و آینه» با استادان ادبیات گفت‌وگو می‌کند. در این برنامه نمونه‌هایی از نظم و نثر فارسی که مرتبط با مفاهیم انقلاب اسلامی است ارائه خواهد شد. دکتر دادبه و دکتر تمیم‌داری از جمله افرادی هستند که در این برنامه حضور خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها