کیف پول هوشمندی طراحی شده است تا بتوانید آن‌را به راحتی‌ پیدا کنید و دیگر متضرر نشوید. کیف مذکور که Aviador نام دارد نه تنها قابلیت یک کیف پول را به شما می دهد، بلکه با بکارگیری تکنولوژی در آن قابلیت های جذاب دیگری برای این کیف در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۶۰۰۴۷
از سرقت کیف پول خود جلوگیری کنید

جام جم کلیک: شاید بارها کیف پول خود را گم کرده‌اید و یا آن‌را جا گذاشته اید و به دنبال آن گشته اید، حال آنکه اگر آن‌را پیدا کرده‌اید بستگی به خوش شانسی شما دارد. در پی‌ این اتفاقات کیف پول هوشمندی طراحی شده است تا بتوانید آن‌را به راحتی‌ پیدا کنید و دیگر متضرر نشوید. کیف مذکور که Aviador نام دارد نه تنها قابلیت یک کیف پول را به شما می دهد، بلکه با بکارگیری تکنولوژی در آن قابلیت های جذاب دیگری برای این کیف در نظر گرفته شده است.

طراحی ساده و شکیل این کیف با تلفیق یک حافظه داخلی ۸ گیگی، NFC chip و یک دکمه خطر به شما کمک می‌کند تا لذت استفاده از یک کیف هوشمند را تجربه کنید و علاوه بر آن از مزایای آن بهره‌مند شوید. این کیف با یک نرم‌افزار گوشی همراه کار می‌کند و در حقیقت پیدا کردن کیف شما از طریق این نرم افزار امکان پذیر خواهد بود. زمانی‌ که شما کیف خود را جا می گذارید فاصله بین شما و گوشی همراه محاسبه می شود و گوشی شما شروع به دادن پیام اخطار می‌کند تا شما را آگاه سازد و به نقطه اولیه باز گردید.

از قابلیت‌های دیگر این کیف هوشمند آن است که اگر شما تلفن همراه خود را نیز جا بگذارید با استفاده از این کیف می توانید آن‌را بیابید، در حقیقت یک سیستم عملکردی دوطرفه بین کیف و گوشی هوشمند فعال است. اگر گوشی همراه خود را جا گذاشته اید، با فشار دادن دکمه تعبیه شده بر روی کیف ، گوشی شما شروع به زنگ خوردن می‌کند و به آسانی‌ می توانید آن‌را پیدا کنید.

از دیگر قابلیت های جالب این کیف می‌توان به سیستم امنیتی باز و بسته شدن آن اشاره کرد. فرض کنید برای صرف غذا به یک رستوران رفته اید و برای شستن دستان خود چند لحظه ای کیف پول خود را روی میز می گذارید، در این فاصله اگر کیف شما باز و یا بسته شود از طریق پیامک هایی که برای شما ارسال می شود، از تعداد دفعات باز‌ و بسته شدن آن آگاه خواهید شد. اگر محدوده ارتباطی‌ بین کیف و گوشی همراه از بین برود، به محض آنکه این ارتباط برقرار شود، پیامک های باز و بسته شدن کیف برای شما ارسال خواهد شد.

Aviador را می‌توان به عنوان کارت اعتباری برای پرداخت هزینه‌ها استفاده کرد. این امر از طریق NFC chip که در کیف قرار داده شده است میسر می شود. اطلاعات کارت اعتباری بر روی این چیپ ذخیره می شود و پس از آن پرداخت های شما ساده تر خواهد شد.

این کیف پول هوشمند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می شود و ایده آن به چند جوان که در طی‌ یک استارت آپ شروع به کار کرده اند ، تعلق دارد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها