عواقب نقش روحانی «پرده‌نشین» برای برق‌نورد

به خاطر ریش بلندم نتوانستم در این فیلم باشم

برنامه «سینما اکران» با حضور آرش معیریان امشب ساعت 19 از شبکه پنج پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۵۹۹۶۲
نقد کالسکه در سینما اکران

فرشید نوابی، سردبیر و تهیه‌کننده برنامه سینما اکران گفت: زمان پخش برنامه سینما اکران از ساعت 22 به 19 تغییر کرده و این هفته فیلم سینمایی کالسکه ساخته آرش معیریان با حضور وی و دانیال عبادی، بازیگر این فیلم، نقد و بررسی می‌شود.

نوابی ادامه داد: برنامه سینما اکران با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بخش سینما جشنواره این هفته فیلم «بهمن» ساخته مرتضی فرشباف را معرفی می‌کند و قسمتی از پشت صحنه آن را به نمایش می‌گذارد.

برنامه زنده سینما اکران کاری از گروه فرهنگی اجتماعی شبکه پنج است که پنجشنبه‌ها ساعت 19 با رویکرد معرفی فیلم‌های در حال اکران و اطلاع‌رسانی درباره تولیدات سینما و... پخش می‌شود.

اپیزود «قلب شکسته» از مجموعه‌ تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، به کارگردانی منصور وثوقی فردا ساعت 23 از شبکه پنج به نمایش در می‌آید.

فیلمنامه این اپیزود را سهیل امیرشریفی نوشته و داستان آن درباره شخصیتی به نام احمد است که شغل او خبرنگاری است. احمد از یک صحنه‌ تصادف گزارشی تهیه می‌کند. علی؛ فرزند او دچار نارسایی قلبی شدیدی می‌شود و نیاز به‌پیوند قلب پیدا می‌کند. اتفاقی، احمد را بر سر دو راهی بین انجام وظیفه و سلامت فرزندش قرار می‌دهد و... .

مهران نائل در نقش احمد، سیما مطلبی در نقش مهناز، طوفان مهردادیان در نقش شاهین،رها خدایاری در نقش آزیتا، حسین فلاح در نقش رضا، محمدرضا موثقی در نقش شهرام،فرانک فروزانفر در نقش ناظم، ابوالفضل مقدم در نقش سروان، بردیا خسروی در نقش سیگارفروش و آرشام طالبی در نقش علی از بازیگران این اپیزود هستند.

سری جدید شاید برای شما هم اتفاق بیفتد به صورت هفتگی جمعه شب‌ها ساعت 23 به نمایش درمی‌آید. (روابط‌عمومی شبکه پنج)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها