معاون برنامه‌‌ریزی و اشتغال استانداری تهران گفت: کارگروه استانداری، تفاوت قیمت نان‌های آزادپز را شنبه آینده مشخص خواهد کرد.
کد خبر: ۷۵۹۳۸۲

به گزارش مهر، نعمت‌الله ترکی با اشاره به الزام 20 درصد از نانوایان سنتی و صنعتی به پخت و عرضه نان به قیمت آزاد، اظهار کرد: شنبه آینده کارگروه متشکل از اتحادیه نانوایان و دست‌اندرکاران تهیه و عرضه نان در استانداری برگزار خواهد شد و قیمت نهایی این‌گونه نان‌ها مشخص و اعلام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در استان تهران حدود 8800 نانوایی فعال است که 50 درصد این تعداد در شهر تهران قرار دارد، افزود: هدف از اجرای طرح آزادپزی نان، ارتقای کیفیت نان است.

ترکی گفت: امسال کیفیت گندم و آرد بسیار مناسب است، به طوری که کیفیت 99 درصد گندم و آردها در حد ایده‌آل است و همین مساله باعث افزایش کیفیت نان خواهد شد.

وی ادامه داد: در طرح آزاد پزی ،‌ استانداری ناظر است و همان گونه که نرخ فعلی گندم و آرد و نان در مناطق مختلف تهران متفاوت است، نرخ عرضه آزادپزها هم متفاوت خواهد بود.ماه گذشته ترکی با استناد به مصوبه ابلاغی دولت، افزایش نرخ نان در شهر تهران و شمیرانات را میانگین 33 درصد و در شهرستان‌های استان تهران 29 درصد اعلام کرد. هم‌اکنون نان سنگک با وزن چانه 650 گرم به قیمت 800 تومان، نان بربری با وزن چانه 600 گرم به قیمت 700 تومان، تافتون با چانه 260 گرمی، 400 تومان و لواش با چانه 165 گرمی به قیمت 220 تومان عرضه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها