این قاب، آیفون شمارا به یک شانه مو و یک ابزار ویژه گرفتن عکس سلفی تبدیل می‌کند

قاب شانه‌ای آیفون برای عکس‌های سلفی

یکی قاب ویژه برای آیفون 6 ساخته‌شده است که با قرار دادن تلفن همراه درون آن می‌توان دستگاه را به یک شانه سر تبدیل کرد که به گفته سازندگان آن گرفتن عکس‌های سلفی را آسان خواهد ساخت.
کد خبر: ۷۵۸۴۸۸
قاب شانه‌ای آیفون برای عکس‌های سلفی

جام جم کلیک: ابزارهای عجیب‌وغریب در رده لوازم جانبی تلفن‌های همراه هوشمند را می‌توان با تنوعی بی‌نظیر در بازارهای جهانی یافت؛ برخی از این ابزارها تنها جنبه ظاهری دارند و امکانات خاصی را به تلفن‌ همراه هوشمند شما نخواهند افزود ولی برخی از آن‌ها نیز با برداشت هوشمندانه سازنده ابزار از شرایط استفاده از تلفن همراه هوشمند می‌توانند امکانات بسیار ویژه‌ای را برای صاحب دستگاه به ارمغان بیاورند.

در این میان محصولی به نام ‌Selfie Brush ساخته‌شده است که کاربردی مابین این دو رده دارد، این قاب ویژه که برای تلفن همراه هوشمند شرکت اپل یعنی آیفون ساخته‌شده است می‌تواند تلفن همراه شمارا به یک ابزار مناسب برای گرفتن عکس سلفی تبدیل کند. معنای نام این ابزار، برس سلفی است و به‌خوبی می‌تواند کارکرد این وسیله را تعریف کند. این قاب به نحوی طراحی‌شده است که پیش از نصب تلفن همراه درون آن، یک برس موی سر با یک فضای خالی در پشت آن خواهد بود.

ساختار کارکرد این دستگاه با الهام گرفتن از استفاده از برس‌هایی که در پشت آن‌ها آینه وجود دارد قابل درک خواهد بود، این قاب، تلفن همراه هوشمند را به ‌نحوی در خود جای می‌دهد که استفاده از آن در شرایط گرفتن عکس سلفی کاملا مانند برس‌هایی که در پشت خود آینه دارند خواهد بود و به‌این‌ترتیب خواهید توانست تا بهترین عکس سلفی ممکن را گرفته و درعین‌حال با این قاب موهای خود را نیز شانه کنید.

این قاب با آیفون 6 هم‌خوانی داشته و باقیمت 15 دلار برای فروش عرضه‌شده است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها