آنتن مشترکان همراه اول و ایرانسل در برخی نواحی مرکزی تهران به طور هم زمان قطع شد اما در شرایطی که ایرانسل به حالت عادی بازگشته اپراتور اول مختل است.
کد خبر: ۷۵۸۳۷۶
مکالمات تلفن همراه در مرکز تهران مختل شد

به گزارش جام جم کلیک: آنتن مشترکان همراه اول و ایرانسل در برخی نواحی مرکزی تهران به طور هم زمان قطع شد اما در شرایطی که ایرانسل به حالت عادی بازگشته اپراتور اول مختل است.

از ظهر امروز مشترکان همراه اول در نواحی میدان فردوسی، میدان هفت‌تیر، خیابان‌های قائم‌مقام و میرزای شیرازی با قطع یکباره آنتن‌های موبایل خود مواجه شدند که کمی عجیب به نظر می‌رسد.

بعد از آغاز به کار این اپراتور برای بروزرسانی شبکه ارتباطی جهت بهره‌برداری از خدمات 3G (اینترنت نسل سوم)، اختلالات بسیاری را در ارتباط با اینترنت شاهد بودیم اما امروز آنتن‌های این نواحی به یکباره و هم‌زمان با هم قطع شد.

مشترکان ایرانسل هم دقیقا در این نواحی طبق گفته مشترکانش به مدت دو تا سه دقیقه به شکل ناگهانی قطع شده‌اند.

جالب اینجاست که آنتن این دو اپراتور با هم قطع شد اما برخلاف ایرانسل که سریعاً به حالت اول بازگشت اختلال همراه اولی‌ها همچنان پابرجاست.

زمانی‌که با مشترک همراه اولی تماس می‌گیرید با بوق اشغال یا مشترک مورد نظر در دسترس نیست، مواجه می‌شوید و از طرف مقابل هم آنتنی برای برقراری ارتباط وجود ندارد.

تماس با مرکز اطلاع‌رسانی همراه اول (09129990) هم به نتیجه‌ای نرسید و همچنان دلیل این اختلالات مشخص نیست.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
۰
۰
همراه اول سامانه 9990 را از تاریخ 22 دی 93 آپدیت كرد بطوری كه میتوان هر سرویسی را براحتی فعال یا غیر فعال كرد
تعجب میكنم چرا سایت های خبری به این قضیه آپدیت سامانه 9990 اشاره نكردن؟
پیشنهاد میكنم یه سری به سامانه جدید 9990 بزنید

نیازمندی ها