حمایت از تیم ملی وظیفه‌مان را سنگین‌تر می‌کند

نکونام: با تجربه‌ای که داریم به هدف‌مان می‌رسیم

جام جم ورزشی: جواد نکونام امیدوار است با نتایج خوبی که در جام ملت‌ها کسب می‌کنند حمایت هواداران فوتبال را جبران کنند.
کد خبر: ۷۵۷۹۲۴
نکونام: با تجربه‌ای که داریم به هدف‌مان می‌رسیم

به گزارش جام جم ورزشی ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که نشست خبری پیش از دیدار ایران مقابل بحرین به همراه کارلوس کارلوس کی‌روش شرکت کرده بود در پاسخ به این سوال که حضور انبوه تماشاگران ایرانی در استرالیا برای حمایت از تیم را چقدر در موفقیت‌تان تاثیرگذار می‌دانید گفت: در بدو ورودمان به استرالیا متوجه یک اتفاق بزرگ شدیم و آن اینکه تعداد ایرانی‌هایی که از کشورهای دیگر به استرالیا آمده‌اند و نیز ایرانی‌های حاضر در استرالیا بسیار زیاد هستند و آمده‌اند که با شور و شوق زیاد از تیم ملی حمایت کنند.
وی ادامه داد: از همه تشکر می‌کنم چرا که عده‌ای انتظار زیادی کشیدند تا تیم ملی را حمایت کنند. قطعا تماشاگران ایرانی حامی تیم ملی خواهند بود و این وظیفه ما را سنگین می‌کند تا با نتایج خوب حمایت آنان را جبران کنیم.
جواد نکونام در پایان ابراز امیدوار کرد با تجربه‌ای که بازیکنان تیم ملی دارند بتوانند به نتایج خوبی در این تورنمنت به دست بیاورند: تجربه می تواند به تیم ملی کمک کند اما در هر بازی تیمی که بهتر باشد می تواند بازی را برنده شود باید جنگنده باشیم و با قدرت و تمرکز کامل وارد زمین شویم فکر می کنم تیم ملی قدرت و تمرکز لازم را دارد که به خوبی بازی کند و به خواسته خود برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها