شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری اعلام کرد تظاهرات گسترده‌ای در مناطق مختلف بحرین بعد از نماز جمعه و در اعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان، رهبر گروه الوفاق و آغاز شده است. به گزارش این منبع، پس از اعلام تمدید بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق از سوی دادستانی کل، درگیری‌ها در این کشور تشدید شده و در مقابل نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه نیز با وحشیگری هرچه تمام‌تر اعتراضات را سرکوب می‌کنند.
کد خبر: ۷۵۷۶۹۹

در همین رابطه جمعیت الوفاق اعلام کرد: دولت بجز خشونت و استفاده از زور و کشتار مردم راه و روش دیگری ندارد. ده‌ها نفر از مخالفان بحرینی، پس از تلاش نیروهای امنیتی برای پراکنده کردن آنها مقابل منزل شیخ علی سلمان، مجروح شدند. اعتراض‌های مخالفان در خیابان‌های بحرین بویژه پایتخت بشدت بالا گرفته است.

بحرین نزدیک به دو هفته است که شاهد اعتراضات گسترده مردم، فعالان و عالمان در اعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان است. روز پنجشنبه شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین در پیامی از زندان خطاب به ملت بحرین گفت: دستانتان و سرتان را می‌بوسم، شما تاج سر من هستید و من به شما و به مواضع ارزشمند شما افتخار و جانم را فدای شما می‌کنم. به گزارش شبکه العالم، وی در پیام خود افزود: «شما صاحبان حق هستید و خواسته‌های شما عادلانه و مشروع است، از جنبشتان دست برندارید و همچنان به حرکت مسالمت‌آمیز خود ادامه دهید؛ وعده شما پیروزی، پیشرفت و تحقق خواسته هایتان است. به حرکت‌تان ادامه دهید، خدا با شماست و او یار و یاورتان است.» گفتنی است، بازداشت شیخ علی سلمان با اعتراضات شدید در بحرین و در صحنه بین‌الملل مواجه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها