مایکروسافت نسخه ویژه طلایی گوشی‌های لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰ را عرضه می‌کند

نسخه ویژه طلایی گوشی‌های لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰

مایکروسافت با عرضه نسخه ویژه طلایی گوشی‌های هوشمند لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰ به بازار داغ گوشی‌های هوشمند طلایی وارد شد.
کد خبر: ۷۵۷۵۴۲
نسخه ویژه طلایی گوشی‌های لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰

به گزارش جام جم کلیک: مایکروسافت با عرضه نسخه ویژه طلایی گوشی‌های هوشمند لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰ به بازار داغ گوشی‌های هوشمند طلایی وارد شد.

بله! مایکروسافت با عرضه نسخه طلایی این دو گوشی هوشمند به این بازار داغ وارد شده اما به نظر می‌رسد کمی دیر! چرا که در حالی پا به این بازار گذاشته که تقریبا دو سالی از آغاز این روند یعنی عرضه گوشی‌های هوشمند طلایی به بازار می‌گذرد.

در هر صورت هر چه که باشد نمی‌توان منکر شد که طلاکاری لبه‌های این گوشی‌های هوشمند جلوه زیبایی به این دو گوشی ویندوز فون داده که همچنان لوگوی نوکیا بر روی آنها به چشم می‌خورد که مایکروسافت با عرضه لومیا ۵۳۵ آن را از روی سری ویندوز فون خود حذف کرده بود.

هیچ شکی نیست که عرضه این ویندوز فون‌های طلایی برای پر کردن خلا زمانی تا معرفی پرچمدار بعدی و افزایش فروش گوشی‌های هوشمند پرچمدار فعلی است.

مایکروسافت اعلام کرده که این ویندوز فون‌های طلایی را در بازارهای اروپا، آفریقا، آسیا و خاورمیانه عرضه خواهد کرد و قیمت آنها نیز به اپراتور عرضه‌کننده آن بستگی خواهد داشت اما قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار برای لومیا ۸۳۰ و ۵۸۰ دلار برای لومیا ۹۳۰ در نظر گرفته شده است.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها