معاون امور زنان ریاست جمهوری خبر داد:

پیشنهاد تشکیل انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که گزارش مربوط به اسیدپاشی‌های اخیر را به رئیس‌جمهور ارائه داده‌ایم، گفت: پیشنهاد تشکیل انجمن حمایت از قربانیان و تشکیل صندوق حمایت از این افراد در حال بررسی بوده و قرار است سازوکارهای لازم برای آن اندیشیده شود.
کد خبر: ۷۵۷۲۹۲

به گزارش ایسنا، شهیندخت مولاوردی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به لزوم ارائه لایحه تشدید مجازات اسیدپاشی افزود: معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری قوه قضاییه در حال انجام کارهای کارشناسی در این ارتباط است که امیدواریم مجازات اسیدپاشی تشدید شود.

وی در مورد اقدامات دولت و معاونت حقوقی در موضوع توازن کار و زندگی برای زنان نیز گفت: اعتدال، توازن و تعادل بین کار و زندگی از ماموریت‌های ماست و معتقدیم همان طور که دولت بهدنبال توسعه متوازن است، در حوزه زنان نیز نیاز داریم توازنی بین نقش‌های چندگانه زنان در حوزه همسری،‌ مادری،‌ کارمندی و فعالیت‌های اجتماعی به وجود آید.

مولاوردی با اشاره به این که توازن بین کار و زندگی در دستور کار سازمان ملل نیز قرار دارد، خاطرنشان کرد: از هر فرصتی برای دستیابی به این هدف استفاده خواهیم کرد و در اصلاح قانون خدمات مدیریت کشوری، اصلاح نظام اداری و لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل در شرایط خاص به این موضوع رسیدگی کرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها