با برزای به توافق مالی نرسیم، گزینه دیگری را جایگزین می‌کنیم

درخشان: کریمی برای بازی کردن بازنگشته است

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی برای بازی کردن به تمرین ما بازنگشته بلکه سعی می‌کنیم از او در جایی استفاده کنیم که بتواند به تیم کمک کند.
کد خبر: ۷۵۶۹۸۲
درخشان: کریمی برای بازی کردن بازنگشته است

حمید درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس و تمرین عصر امروز سرخ‌پوشان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم، گرچه فشار تمرینات بالاست اما بازیکنان به خوبی تمرینات خود را انجام می‌دهند.

وی در خصوص حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس گفت: من گفته‌ام در باشگاه به روی همه باز است، قدم علی کریمی هم روی چشم ما چون او برای پرسپولیس زحمت زیادی کشیده است، امیدوارم حضور او تداوم داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد حاشیه‌هایی که در خصوص حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس مطرح می شود یادآور شد: مگر هر کسی که به تمرین می‌آید برای او باید حاشیه درست شود؟! باشگاه خودش بود و آمده به باشگاهش سر بزند.

وی در خصوص جلسه‌ای که با او برگزار کرد، تأکید کرد: ما به دنبال این هستیم تا ببینیم او در چه جایگاهی می‌تواند به ما کمک کند، هر جایگاهی که خودش بخواهد ما در خدمت او خواهیم بود. در واقع علی کریمی نیامده که بازی کند و نمی‌خواهد که این کار را انجام بدهد، بلکه تلاش می‌کنیم در جایی که خود او هم موافق آن باشد، به تیم کمک کند و ببینیم که در چه جایگاهی می تواند این کار را انجام دهد.

درخشان در خصوص جذب بهنام برزای گفت: ما شرایط او را بررسی می‌کنیم، البته او رضایت‌نامه‌اش را گرفته و باید ببینیم که چگونه می‌توانیم با او قرارداد ببندیم. او سهمیه زیر 23 سال به حساب می‌آید و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد، توافقات مالی کامل نشده است و اگر تا فردا به نتیجه نهایی نرسیم گزینه‌های دیگر را جایگزین خواهیم کرد.

وی در مورد جذب بازیکن عراقی و یا فلسطینی گفت: اجازه دهید تا خواسته‌های آنها را هم بررسی کنیم، باید ببینیم آنها چقدر پول می‌خواهند و باشگاه می‌تواند آن را تهیه کند یا خیر، به هر حال شرایط مالی هم باید جوابگوی بازیکن و باشگاه هم باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه مشکل نورمحمدی و نوروزی حل شده است، گفت: آنها در تمرین حاضر شدند و امیدوارم از این به بعد شاهد چنین مسائلی نباشیم.

درخشان در خصوص جدایی نیلسون و اینکه او در مصاحبه‌ای اعلام کرده از باشگاه پرسپولیس بابت طلبش شکایت خواهد کرد، گفت: باشگاه درنظر دارد طلب او را پرداخت کند، اما پیش از آن، نیلسون باید بدهی که به اداره دارایی دارد تسویه کند و پس از آن حساب و کتاب با باشگاه انجام شود.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها