در نمایشگاه امسال یک فناوری پوشیدنی ویژه برای بیمارانی که به دردهای مضمن دچار هستند عرضه شده است که با اندازه‌گیری میزان درد در بدن، گزارش آن را به تلفن همراه هوشمند صاحب خود ارسال می‌کند.
کد خبر: ۷۵۶۵۹۶
عرضه دستگاه هوشمند اندازه‌گیری درد در نمایشگاه CES

جام جم کلیک: بیماران امروزی بسیار خوش‌شانس هستند زیرا فناوری اطلاعات به شدت برای آن‌ها مفید بوده است و به واسطه فناوری اطلاعات، محصولاتی در رده فناوری‌های پوشیدنی عرضه شده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توان وضعیت بیمار را به‌صورت دقیق تحت نظارت گرفت. در این میان در نمایشگاه CES امسال یک محصول ویژه با نام Quell رونمایی شده است که می‌توان با استفاده از آن میزان درد در بدن را در قالب یک گزارش روی تلفن همراه هوشمند دریافت کرد.

این ابزار ویژه به دور پای بیمار بسته می‌شود و به کمک حسگرهای ویژه عصبی خود می‌تواند میزان تحریک عصب‌های شناسایی درد در بدن را اندازه‌گیری کرده و با تهیه گزارشی از این شرایط، آن را با استفاده از سامانه بلوتوث به تلفن همراه هوشمند کاربر خود ارسال کند. این گزارش‌ها می‌توانند در تلفن همراه هوشمند فرد ذخیره شده و در مراجعه به پزشک توسط او مورد بررسی قرار بگیرند که این امر می‌تواند مانند بررسی 24 ساعته عملکرد بدن بیمار توسط پزشک معالج او عمل نموده و در تجویز فرایند درمانی جدید بسیار موثر باشد.

در طی مراسم رونمایی از Quell، سازندگان آن اعلام کردند که بیمارانی که به امراضی مانند دردهای مفصلی، دیابت و دردهای سیاتیکی مبتلا هستند می‌توانند به خوبی از این محصول استفاده کنند البته قیمت و زمان عرضه Quell هنوز مشخص نشده است و باید در انتظار ارائه اطلاعات دقیق‌تر از سوی شرکت سازنده باقی ماند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها