در انتخابات رئیس و هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها در سال دوم که صبح پنجشنبه در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ مهدی چمران و غلامرضا بصیری‌پور، نامزد ریاست این شورا شدند که پس از رای‌گیری غلامرضا بصیری‌پور، رئیس شورای اسلامی استان خراسان‌رضوی با 42 رای به ریاست شورای عالی استان‌‌ها برگزیده شد.
کد خبر: ۷۵۵۲۴۲

به گزارش ایلنا، مهدی چمران که پیش از این ریاست شورای عالی استان‌ها را به عهده داشت، 32 رای را به خود اختصاص داد.

شهادت 2نفر در حادثه تروریستی «سرباز»

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان درباره جزئیات حمله تروریستی در شهرستان سرباز و شهادت بسیجی اهل تسنن و یک معلم شیعه گفت: این عملیات تروریستی، شامگاه پنجشنبه از سوی دو نفر موتورسوار که نقاب به چهره داشتند، انجام شد. به گزارش فارس، تروریست‌ها در این عملیات ابتدا یک فرد بسیجی اهل تسنن که از خرید نان به سمت منزلش باز می‌گشت را به شهادت رسانده و 200 متر جلوتر یک معلم شیعه را به رگبار بسته و از محل متواری شدند.

سفر احتمالی احمدی‌نژاد به ونزوئلا

«تابناک» به نقل از یکی از سایت‌هایی که گفته می‌شود به اطرافیان احمدی‌نژاد وابسته است، خبری از تصمیم احمدی‌نژاد برای سفر به کاراکاس منتشر کرده و مدعی شده که اولین سفر بین‌المللی احمدی‌نژاد پس از دوران ریاست‌جمهوریش، اسفندماه با سفر به ونزوئلا برای شرکت در سالگرد درگذشت هوگو چاوز انجام می‌شود. همچنین ادعا شده است که رئیس‌جمهور پیشین کشور در سال 94 به سوریه، لبنان، روسیه و بلاروس سفر می‌کند.

تصمیم‌گیری درباره حزب اتحاد در روز دوشنبه

پس از آن‌که تسنیم از تأسیس حزب «اتحاد ملت ایران اسلامی» توسط برخی اعضای سابق حزب منحل شده مشارکت خبر داد، حسینعلی امیری قائم‌مقام وزارت کشور گفت: به دلیل تشکیل نشدن جلسه کمیسیون ماده ۱۰ در هفته گذشته، روز دوشنبه هفته آینده برای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تصمیم‌گیری می‌شود. او توضیح داد: طبق قانون اگر کسی محکومیت قضایی منع فعالیت مدنی و اجتماعی نداشته باشد، منعی برای ورود به احزاب سیاسی ندارد.

رایزنی‌های ظریف درباره شیخ علی سلمان

به دنبال بازداشت شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین که واکنش‌های زیادی در میان چهره‌های سیاسی و مذهبی بین‌المللی به همراه داشته است، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس با برخی همتایان خود، درباره وضع شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین گفت‌وگو کرد. در همین حال وزارت خارجه بحرین، ایران را متهم به دخالت در امور خود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها