برگزیدگان این جشنواره با رادیو جوان همکاری می‌کنند

معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره جوانه

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره جوانه رادیو جوان با شعار جوان فرهنگ آینده حضور بهنام احمدپور مبارکه مدیر رادیو جوان، کورش پرند رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، مرادی نماینده مجلس، برنامه‌سازان پیشکسوت و جوان رادیو در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد و تندیس ویژه این جشنواره به مهران دوستی اهدا شد.
کد خبر: ۷۵۴۱۲۹
معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره جوانه

احمدپورمبارکه، مدیر رادیو جوان در این مراسم ضمن قدردانی از پیشکسوتان رادیو گفت: یکی از مسائل اصلی در رادیو جوان که از چند سال گذشته تاکنون پیگیری شده، همراهی با مخاطبان و ایجاد سهم برای آنها در برنامه‌های رادیویی است. تلاش کردیم تا امکانات شکل‌گیری تعامل با مخاطبان را گسترش بدهیم. بنابراین در تولید پیام نیز مخاطبان را شریک برنامه‌ها کردیم تا از ایده‌های آنها استفاده کنیم.

وی با اشاره به سه دوره گذشته جشنواره جوانه گفت: دوره‌های قبل با فراز و فرودهای بسیاری همراه بود، اما هر دوره شاهد رشد بیشتر این جشن بودیم که امیدواریم این مسیر ادامه یابد.

/Media/Image/1393/10/08/635554739544188424.jpg

مدیر رادیو جوان با اشاره به بخش‌های این جشنواره افزود: جشنواره چهارم در دو بخش شنیداری و غیرشنیداری برگزار شد که شامل بخش‌های موسیقی، آنونس، برنامه‌سازی رادیو، شعر، داستانک، متن رادیویی، وبلاگ و ایده بود که در آخرین بخش اتفاق بزرگی برای رادیو افتاد.

احمدپور عنوان کرد: همچنین با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره محیط‌زیست، این بخش را نیز به جشنواره اضافه کردیم که تنها بخشی بود که همکاران رادیویی نیز می‌توانستند در آن شرکت کنند. 1098 آنونس، 142 قطعه موسیقی، 2592 برنامه رادیویی، 1236 شعر، 1425 داستانک، 1263 متن رادیویی، 492 ایده برنامه، 609 اثر طنز، 779 وبلاگ، 283 اثر در حوزه محیط‌زیست به دست ما رسید. در مجموع 10307 اثر به جشنواره رسید که 5305 اثر در بخش شنیداری و 5002 در بخش غیرشنیداری شرکت کرده بودند. این اولین‌بار بود که تعداد اثرهای بخش شنیداری بیشتر شده بود.

وی افزود: یکی از دستاوردهای جشنواره جوانه حضور 11 نفر از دوستانی است که در سال‌های گذشته جوایز برتر را به دست آورده بودند و پس از طی کردن مراحل آموزشی با رادیو جوان همکاری می‌کنند. مدیر رادیو جوان در پایان ضمن قدردانی از محمدحسین صوفی، معاون سابق صدا گفت: ایشان حمایت فراوانی از جشن جوانه داشتند و با علاقه ما را همراهی کردند. همچنین به خانم آبروانی، معاون جدید صدا که خوشبختانه از داخل رادیو انتخاب شدند، تبریک می‌گویم. در بخشی از این برنامه، نشان شبکه جوان به چند برگزیده نهایی جشنواره سوم که اکنون با رادیو جوان همکاری می‌کنند، اهدا شد که متین‌السادات فیروزی، محمد کیانی، احسان زارع، زهره سربازی و محمدحسین خسروجردی از جمله این افراد بودند.

مهران دوستی در اختتامیه چهارمین دوره از جشن جوانه پس از آمدن به روی سن، متنی را با عنوان با صدای قلبمان شنیده می‌شویم، خواند سپس گفت: از همه ‌همکاران رادیو جوان تشکر می‌کنم. حقیقت این است که ما یک خانواده هستیم. وقتی من بیمار شدم، متوجه شدم خانواده بزرگ من رادیو و همه مردم ایران هستند و با دعاهای آنهاست که من اینجا هستم.

دوستی هنگام صحبت‌ برای ثانیه‌هایی اشک از چشمانش سرازیر شد. سپس با حضور مدیر رادیو جوان تندیس چهارمین جشن جوانه رادیو جوان همراه با یک تابلو فرش به مهران دوستی اهدا شد.در این مراسم قطعه موسیقی جدیدی به خوانندگی گویندگان و تهیه‌کنندگان رادیو جوان اجرا شد که شایان بهلولی، مجید عسگری، مجتبی حسنی و حامد مرادیان از جمله این افراد بودند. همچنین محمد علیزاده هم قطعاتی را اجرا کرد که با استقبال زیاد مردم روبه‌رو شد.

در ادامه مراسم، حسین کلهر، نویسنده و مجری طنز یک قطعه کمدی اجرا کرد. در بخشی از این مراسم، از برگزیدگان بخش طنز حسین سیری،‌ مژگان نیک‌طبع، سعید قیاسی‌ پیمان، زینب محمودی، مهدی آذری، معصومه همتی و حمیدرضا کاشی قدردانی شد. در بخش غیرشنیداری مصطفی بیان، میثم اکبری‌پور، زینب خرسند، زهرا اسدوند، علیرضا قنبری، آریا معصومی، صبا سلطانی، ندا عبدی، هانیه شالباف، سعید غزنوی و احمد دهقان تجلیل شدند.

در بخش‌ محیط‌زیست و اذان هم مصطفی مصیبی، انسیه عطایی‌روشن، ساناز صادقیه، زینب فلاحی، علیرضا نقده‌دوز و ریحانه بیرامی به عنوان برگزیده معرفی شدند. در بخش‌های خوانندگی، موسیقی، آنونس، متن رادیویی و بهترین برنامه هم از امیرپارسای مجد، مهرداد معزی، شروین بختیاری، اشکان بختیاری، جواد عزیزی، سمیرا فروغی، محمد زبرجدی ساجد، انسیه چراغعلی، سمیرا زارعی، زهرا جسمانی، نوید امینی، علی اعتمادی، میلاد فتوحی، الهه‌سادات امیرشاه کریمی، علی ششتمدی، ریحانه بهمن‌آبادی، حسین طاهری، علی محمد انوشی و سهیل یوسفی قدردانی شد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها