گفت‌وگوی «جام‌جم» با اهالی رادیو جوان در آستانه زادروز این شبکه

۲۷سال در اوج جوانی

برنامه جریان امروز در رادیو جوان موضوع عوارض کاشت مو در موسسات غیرمجاز از سوی افراد غیرمتخصص را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۷۳۳۹۳۸
عوارض کاشت مو در رادیو

این برنامه به تهیه‌کنندگی شهره احمدوند و با حضور امیرهوشنگ احسانی، معاون آموزش بیمارستان رازی و ایرج خسرونیا، رئیس دادگاه بدوی نظام پزشکی ساعت 13 به مدت 30 دقیقه از رادیو جوان پخش می‌شود.

نوگلان کربلا در رادیو تهران

برنامه «نوگلان کربلا» با حضور حجت‌الاسلام سیدرضا هاشمی‌گلپایگانی و با بازنگری رفتارهای جوانمردی نوجوانان از کربلای حسینی تا دفاع مقدس امروز از ساعت 6 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه معارف و تربیت رادیو تهران است که پخش آن از امروز شروع می‌شود و تا شانزدهم آبان ادامه خواهد داشت. نوگلان کربلا برنامه‌ای برای نوجوانان و پرداخت به روحیات نوجوانان کربلاست که به معرفی نوجوانان کربلا و بازنگری رفتارهای جوانمردی در عاشورا تا دفاع مقدس اختصاص یافته است.

حجت‌الاسلام سیدرضا هاشمی‌گلپایگانی، کارشناس مذهبی نیز در این برنامه حضور دارد و نوجوانان کربلا را معرفی می‌کند. محمداسماعیل براری گزارشگر برنامه هم در ادامه با خانواده‌های نوجوانان شهید، آزادگان و جانبازان گفت‌وگو می‌کند. روایتی از زبان سینه سرخ نیز از دیگر بخش‌های برنامه است که وقایع کربلا را شرح می‌دهد.ساناز باقری تهیه‌کننده، غزاله کفاش‌طلب راوی سینه سرخ، احمد گنجی گوینده، محمداسماعیل براری گزارشگر و مهدی رسولی نویسنده دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

شور حسینی در رادیو ورزش

«شور حسینی» عنوان ویژه‌برنامه رادیو ورزش به‌مناسبت ماه محرم است که از امروز ساعت 19 و 30 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود. پخش این برنامه تا پانزدهم آبان ادامه دارد و حجت‌الاسلام محمدرضا رجایی‌فر، کارشناس این برنامه است. سبحانی، تهیه‌کننده به همراه مرادی، گوینده، این برنامه را برای شنوندگان رادیو ورزش آماده کرده اند.

زنان و زمان در رادیو ایران

رادیو ایران به‌منظور آشنایی بیشتر شنوندگان با فعالیت‌های زنان، امروز برنامه‌ای با عنوان «زنان و زمان» را پخش می‌کند.

این برنامه ساعت 13 نگاهی به فعالیت‌های همسر سیدعلی اندرزگو دارد و به تهیه‌کنندگی سیده‌زهرا صالحی و گویندگی ایمان ساکی پخش می‌شود. همچنین برنامه مجله علمی امروز ساعت 20 در رادیو ایران مبحث مدیریت زمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. پریناز بنی‌سی، روان‌شناس در این برنامه درباره زمان و چگونگی مدیریت آن صحبت می‌کند. (روابط عمومی معاونت صدا)

newsQrCode
برچسب ها: کربلا رادیو جوان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها