رئیس سازمان صدا و سیما:

صدای دوستی ماندگار شد

معاون سابق صدا با برشمردن ویژگی‌های حرفه‌ای مهران دوستی، درگذشت او را ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای رادیو دانست.
کد خبر: ۸۰۰۶۴۴
فقدان مهران دوستی؛ ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای رادیو
محمدحسین صوفی معاون سابق صدای جمهوری اسلامی درباره درگذشت مهران دوستی صدای ماندگار رادیو گفت: زنده یاد مهران دوستی یکی از گویندگان بسیار برجسته، ممتاز، صاحب سبک و دارای صلاحیت‌های حرفه‌ای و رسانه‌ای بود. او عنصر متخصصی بود که خدای متعال صدای بسیار زیبا و دلنشین، جذاب و تاثیرگذاری به او داده بود و در عین حال در کارش بسیار متعهد و پایبند به اصول رسانه‌ای بود.

وی افزود: می‌توان گفت دوستی در دوران خودش یک عنصر منحصر به فرد بود. این ویژگی هم در داشتن یک سبک خاص بود و هم به صدای دلنشین و لحن زیبا و دانش و تخصص بالای او برمی‌گشت. وی همچنین رفتار سازمانی بسیار مناسب و با شایستگی داشت.

معاون سابق صدا تأکید کرد: زمانی که من در رادیو بودم دوستی به عنوان یکی از بهترین همکاران من به حساب می‌آمد و قبل از آن هم به لحاظ علاقه‌ای که به رادیو و صدای او داشتم برنامه‌هایش را تعقیب می‌کردم.

صوفی در پایان اعلام کرد: فقدان مهران دوستی ضایعه‌ای بسیار بزرگ است و قطعا در سال‌های آتی تأمین جانشین برای او بسیار سخت و دشوار است. یکی از ویژگی‌هایی که او داشت این بود که به تربیت هنرآموزان و شاگردان اقدام کرده بود اما فقدان او به شدت دردناک است و ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای رادیو به حساب می‌آید. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها