شیاد اینترنتی دختران را اغفال می‌کرد

مرد شیادی که از طریق فضای مجازی با فریب و اغفال دختران دم‌بخت، عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی آنها را منتشر می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۵۳۶۱۴
شیاد اینترنتی دختران را اغفال می‌کرد

رئیس پلیس فتای استان البرز در این باره گفت: مرد میانسالی با در دست داشتن شکواییه‌ای از دادسرای ناحیه یک کرج به این پلیس مراجعه و در حالی که بسیار مضطرب بود اعلام کرد، چندی پیش مطلع شده که دخترش با مرد جوانی در یکی از شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و این فرد با فریب فرزندش و وعده ازدواج و آشنایی بیشتر با وی، عکس‌ها و تصاویر خصوصی‌اش را دریافت کرده است.

سرهنگ یزدان نیکنام افزود: این پدر مضطرب اضافه کرد چندی پیش دخترش متوجه انتشار عکس‌هایش در فضای مجازی شده و پس از تماس با آن مرد در خصوص انتشار عکس‌ها از وی توضیح می‌خواهد که وی در کمال بی‌شرمی به او می‌گوید که هدف وی از انتشار عکس‌ها، بردن آبروی وی بوده و اگر می‌خواهد این روند ادامه نیابد باید مبلغی وجه نقد به او بدهد. وی یادآور شد: با توجه به حساسیت بالای موضوع، شناسایی و دستگیری مرد شیاد در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. در ادامه، تحقیقات تخصصی برای کشف جرم و شناسایی مجرم آغاز شد و با جمع‌آوری مستندات و بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

در بررسی رایانه متهم، علاوه بر فیلم و عکس شاکی، حجم قابل توجهی فیلم و عکس بسیاری از دختران جوان دیگر که به وسیله مرد شیاد اغفال شده و او قصد کلاهبرداری از آنها را داشت، کشف شد./ پایگاه خبری پلیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها