با حکم رئیس سازمان صداوسیما، پدرام کرباسیان به‌عنوان رئیس مجامع شرکت‌های وابسته به سازمان صداوسیما و صندوق بازنشستگی منصوب شد.
کد خبر: ۷۵۲۳۳۴

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، محمد سرافراز در این حکم از کرباسیان ارائه برنامه عملیاتی و تلاش برای کسب درآمد برای سازمان و ساماندهی شرکت‌ها و موسسات وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگی را خواستار شده است.

در حکم رئیس سازمان صداوسیما برای کرباسیان آمده است: با توجه به مراتب تعهد، تجربیات و سوابق مفید و موثر جنابعالی در مدیریت اجرایی، به موجب این حکم به عنوان رئیس مجامع شرکت‌های وابسته به سازمان و صندوق بازنشستگی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در دوران تصدی خود، ضمن رعایت تمامی‌ موازین قانونی، تحقق اهداف و وظایف مشروح ذیل را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهید.

1) ارائه برنامه عملیاتی و تلاش در راستای کسب درآمد، کارآمدی اقتصادی پایدار و ایجاد پشتوانه مالی برای تحقق خوداتکایی صندوق بازنشستگی، به گونه‌ای که حداکثر طی سه سال آینده، این تلاش‌ها به ثمر رسند.

2) بررسی، تائید و نظارت بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی شرکت‌ها و موسسات وابسته به سازمان. 3) سازماندهی و اداره موثر، هماهنگ و هم‌افزایی شرکت‌ها و موسسات وابسته سازمان و صندوق بازنشستگی و تمامی ‌شرکت‌ها و بنگاه‌های تحت نظارت آنها.

4) بررسی و اعمال تغییرات در اساسنامه، ساختار و چارچوب‌های کلان اداره شرکت‌ها و موسسات وابسته سازمان و اعمال نظارت فراگیر بر فعالیت‌های اقتصادی و انتفاعی آنها در راستای ارتقا و بهره‌وری و افزایش سوددهی.

کرباسیان پیش از این مسئولیت‌هایی نظیر مشاور بازرگانی معاون اداری مالی سازمان‌، عضو شورای هماهنگی و نظارت بر آگهی‌های تبلیغاتی سازمان، مدیر اطلاعات، آمار و سرمایه‌گذاری دفتر مجامع شرکت‌ها و موسسات وابسته و دبیر کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در معاونت اداری مالی سازمان داشته است.

همچنین رئیس سازمان صداوسیما در احکامی‌ جداگانه محمود کمانی و محمد شریف‌خانی را به‌عنوان مدیران عامل شرکت‌های سروش رسانه و تکتا منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی ‌رسانه ملی، در حکم کمانی آمده است: به استناد ماده 11 اساسنامه شرکت تحقیق و تولید وسایل الکترونیک ـ تکتا (سهامی‌ خاص) و براساس مصوبه مورخه مجمع عمومی ‌عادی که به‌طور فوق‌العاده در بیست و نهم آذر امسال برگزار شد و با توجه به حسن سوابق اجرایی و مراتب تعهد جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره و عضو موظف شرکت تکتا به مدت یک سال منصوب می‌شوید.

در حکم شریف‌خانی همچنین آمده است: به استناد ماده 26 اساسنامه شرکت سروش رسانه (سهامی‌خاص) و براساس مصوبه مورخه بیست و نهم آذر مجمع عمومی‌که به‌طور فوق‌العاده برگزار شد و با توجه به حسن سوابق اجرایی و مراتب تعهد و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات مدیره و عضو موظف شرکت سروش رسانه به مدت یک سال منصوب می‌شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها