شبکه چهار در ایام سوگواری حضرت محمد مصطفی (ص) و سبط اکبرش امام حسن (ع) و امام رضا (ع) ویژه برنامه هایی با عنوان« کرانه، شمیم وحی و غربت پنهان» را تدارک دیده است و آنها را روی آنتن می برد.
کد خبر: ۷۵۱۱۶۹
ویژه‌برنامه ایام سوگواری با اجرای «کوروش تهامی»

برنامه «کرانه» امشب به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و سبط اکبرش امام حسن (ع) با عنوان «سوگ» روی آنتن می رود.

جلال الدین دری تهیه کننده این برنامه گفت: برنامه کرانه که با اجرای کوروش تهامی روی آنتن می رود، این هفته با موضوع موسیقی های آئینی و مراسم های عزاداری پخش می شود. دری از حضور بهمن کاظمی"محقق" در این برنامه خبر داد و افزود: این ویژه برنامه آئینهای عزاداری در اسلام از زمانهای گذشته تاکنون و همچنین مراسم های تعزیه خوانی را بررسی و تحلیل می کند. این برنامه با اجرای کورش تهامی و کارشناسی وحید طارمی و تهیه کنندگی جلال الدین دری هر هفته شنبه ها ساعت 23:15 پخش می شود.

برنامه«شمیم وحی»مستندی است که فعالیتهای قرآنی آستان قدس رضوی را به تصویر می کشد.این فعالیت ها در حرم مطهر امام رضا (ع)، دارالقرآن و مهد قرآن رواقها، جلسات تفسیر و قرائت قرآن، کتابخانه آستان قدس، مراکز قرآن پژوهی و کتابهای منتشر شده از انتشارات به نشر و مرکز چاپ بین المللی قرآن الکریم است که مستند شمیم وحی به بررسی آنها می پردازد. مستند شمیم وحی دوشنبه ساعت 23:15 پخش می شود.

برنامه «غربت پنهان» با موضوع تعامل و برخورد پیامبر با مردم روی آنتن می رود. این برنامه با هدف بررسی و تحلیل نحوه ی تعامل و برخورد پیامبر(ص) با مردم، مدارا کردن و مهربانی ایشان، توجه کامل پیامبر(ص) به دستورات خداوند و ایجاد امنیت برای دیگران و پو شاندن عیوب مردم پخش می شود."غربت پنهان" با کارشناسی حجت الاسلام مرتضی استادی، یکشنبه ساعت 23:20 پخش می شود. (روابط عمومی شبکه چهار)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها