پاک‌نیت: فیلمنامه را نخوانده قبول کردم

«پرده‌نشین» سریالی است که این شب‌ها از شبکه یک و شبکه اچ‌دی پخش می‌شود. در این سریال بازیگران مختلفی به هنرنمایی می‌پردازند که محمود پاک‌نیت، بازیگر نقش اکبر ، یکی از شخصیت‌های این سریال است. او درباره ایفای این نقش به مهر گفته است: بهروز شعیبی در تماسی، تعریفی کلی از محتوای سریال و کاراکتر پیشنهادی برای من را ارائه داد و من براساس اطمینانی که به او داشتم، بدون مطالعه فیلمنامه، کار را پذیرفتم.
کد خبر: ۷۵۱۱۶۳

اکبر آدمی لجباز و لجوج است که شغل زراعت و دامداری دارد و چون قبلا پاهایش به علت رفتن زیر تراکتور ناقص شده است، در اداره مزرعه و دامداری‌اش مشکل دارد.

از سوی دیگر براتعلی خواستگار دخترش طلبه جوانی است معتقد است باید همیشه سرش در کتاب و مطالعه باشد و توانایی کمک به اکبر را ندارد. از همین‌رو اکبر با ازدواج دخترش هاجر با براتعلی مخالفت می‌کند و این درگیری تا پایان داستان ادامه دارد. وی درباره کارگردان این سریال هم گفته: «پرده‌نشین» اولین سریال این جوان (بهروز شعیبی) است و برای این سریال خیلی زحمت کشید؛ به طوری که برای کوچک‌ترین نقش‌ها بهترین بازیگران حال حاضر کشور را آورده است. شعیبی ارزش زیادی به سریال داده است و من به این دیدگاه او احترام می‌گذارم و از او تشکر می‌کنم. متاسفانه برخی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان به جای این‌که به بازیگران انرژی بدهند برعکس انرژی گروه را می‌گیرند و بعد انتظار کار خوب هم از بازیگر دارند. پاک‌نیت خاطرنشان کرده: اما وقتی بازیگر مقابل دوربین از انگیزه و انرژی خالی شد، دیگر چیزی ندارد که به تماشاگر بدهد و می‌شود ماشینی که دستورات فرد دیگر را انجام می‌دهد، اما «پرده‌نشین» این‌طور نبود. خود من شخصیتی هستم که به‌طور پراکنده در سریال بازی می‌کنم، اما از کار، شخصیتی که بازی کردم، از برخورد کارگردان نسبت به بازیگر و کل عوامل لذت بردم و از او ممنونم.

شخصیت اکبر که پاک‌نیت نقش آن را اجرا می‌کند، از جذاب‌ترین نقش‌هایی است که پاک‌نیت در این سال‌ها آن را ایفا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها