ضرورت ارائه تعریف جدیدی از قاچاق

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از گسترده‌تر شدن دامنه قاچاق کالا و ارز نسبت به گذشته خبر داد و گفت: از آنجا که بخشی از اقتصاد جامعه ما اکنون متاثر از مرزهاست، برای کنترل هرچه بیشتر تهدیدهای مرزی باید برنامه‌های موجود در این حوزه ساماندهی و تعریف جدیدی از قاچاق ارائه شود.
کد خبر: ۷۵۰۸۹۶

به گزارش مهر ، علیرضا آشناگر بر حرکت به سمت و سوی ساماندهی بازارچه‌های مرزی استان تاکید کرد و افزود: اقدامات کنترلی در بازارچه‌های مرزی استان باید تشدید شود و نباید این مناطق را به حال خود رها کرد.

وی با بیان این‌که ساماندهی بازارچه‌های موقت مرزی در شورای امنیت ملی درحال بررسی است، عنوان کرد: قرار شده که در ساماندهی این بازارچه‌ها تجدیدنظر انجام بگیرد که در این صورت ما هم ساز و کار لازم را برای اعمال بهترین شیوه و روش کنترلی پیدا خواهیم کرد.

این مسئول با بیان این‌که باید برنامه‌ای نیز برای تشدید مقابله با قاچاق سلاح، سوخت و مشروبات الکلی در قالب طرحی در شورای امنیت استان تدوین شود، تصریح کرد: معتقدم زمانی که کالا وارد استان شد دیگر باید مجاز شناخته شود و برای ممانعت از ورود کالای قاچاق به داخل بازار باید کنترل در مبادی ورودی استان تشدید شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها