استاندار ایلام گفت: تاکنون بیش از ۴۵۰ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده اند.
کد خبر: ۷۴۹۴۸۷
۴۵۰ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شدند

محمدرضا مروارید گفت: اقدامات لازم برای تسهیل انتقال زوار به استان ها و شهرهای مختلف کشور صورت گرفته است و ترافیک در محورهای استان خصوصا از مهران به ایلام نیمه سنگین ولی روان است و هیچ گونه مشکلی برای انتقال زوار وجود ندارد.

وی افزوذ: از زوار اربعین برای ورود به کشور و انتقال به شهرهای خود هیچ عجله ای نداشته باشند تا به تدریج عملیات انتقال آنان انجام شود و تمامی امکانات و ظرفیت های استان ایلام برای تسهیل در ورود و جا به جایی زوار آماده شده است.

استاندار ایلام گفت: طی سه روز گذشته در مجموع بیش از ۴۵۰ هزار زائر از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشورمان شده اند و این روند تا چند روز آینده نیز ادامه دارد و از سازمان راهداری قول گرفته‌ایم که سه هزار دستگاه اتوبوس برای جا به جایی زائران اعزام کند.

مروارید افزود: ​همه امکانات برای انتقال و اسکان زائران آماده شده و تمامی دستگاه های انتظامی و خدمت رسانی تجهیزات خود را برای رفاه حال زوار اربعین حسینی به کار گرفته اند و پیش بینی می شود ۷۰۰ هزار نفر در مجموع از مرز مهران تردد داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امکانات اسکان، مراقبت‌های بهداشتی و خوراکی از هر حیث در مهران فراهم است، گفت: مردم مهران سنگ تمام گذاشته‌اند و در امر خدمت رسانی با تمام وجود تلاش می‌کنند.

وی همچنین از فعال کردن ۵۰ گیت ورود به کشور در مرز مهران خبر داد و افزود: با تمهیداتی که اندیشیده شده سرعت ورود زوار به کشور بسیار بالا رفته است به طوری که کارشناسان گمرک، عبور هر نفر از گیت های ورودی را کمتر از چند ثانیه را تخمین می زنند که این امر با استقرار دو نفر در گیت ها که یک نفر کار اسکن پاسپورت و یک نفر کار مهر کردن آن را به عهده دارد محقق شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها