مردی که به بهانه ازدواج دختران جوان را فریب داده و با آبمیوه مسموم آنها را بی‌هوش کرده و پس از آزار و اذیت طلاهایشان را به سرقت می‌برد، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۹۳۶۳

چندی پیش دختر جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان قم از مرد جوانی به اتهام سرقت و آزار و اذیت شکایت کرد و گفت: با مردی آشنا شدم و مدتی بعد او با ابرازعلاقه از من خواستگاری کرد. یک روز به بهانه این که می‌خواهد مرا با خانواده اش آشنا کند سوار خودرویش شدم. در میان راه آبمیوه‌ای را به من تعارف کرد که پس از نوشیدن آن بیهوش شدم. زمانی که بهوش آمدم در بیابان‌های حومه شهر بودم. مرد خواستگار مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و طلاهایم را به سرقت برد. با شکایت دختر جوان، متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که مخفیگاه وی در یکی از محله‌های شهرستان ارومیه در استان آذربایجان غربی شناسایی شد.

ماموران با اعزام به محل مورد نظر متوجه شدند او آنجا را ترک کرده است. جستجو‌ها برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش مخفیگاه جدید او در شــهرستان تبریز شناسایی شد و ماموران با اعزام به این شهر او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اعتراف کرد با سفر به شهرهای استان تهران، گیلان، اردبیل و آذربایجان غربی دختران دم بخت را فریب داده ‌ و در دام سیاهم گرفتار می‌کردم./‌ باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها