کد خبر: ۷۴۹۲۱۱
تحرکات دشمنان خارج از مرزهای کشور رصد می‌شود

وی ادامه داد: دنیای استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌ خاطر اینکه می‌دانست فرهنگ و ادبیات انقلاب اسلامی محدود به مرزها نمی‌ماند و کشورهای دیگر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد از روی ناتوانی متوسل به ترور شخصیت‌ها شد.

فارس – فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ایجاد ناامنی، تحمیل هشت سال جنگ و تحریم و تهدید یکی پس از دیگری را از ترفندهای سازمان‌یافته دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون برشمرد و افزود: به فضل خدا نه‌تنها در برابر این‌ همه هجمه شکست نخوردیم بلکه فرهنگ غنی و ادبیات انقلاب به خارج از کشور نیز صادر شد.

پوردستان تصریح کرد: دشمنان اسلام به‌ خاطر اینکه از وحدت میان شیعه و سنی در عذاب بودند در حادثه ساختگی «۱۱ سپتامبر» به بهانه مبارزه با تروریسم قصد داشتند از نفوذ اسلام جلوگیری کنند.

وی متذکر شد: آمریکا زمانی که مؤلفه‌های قدرت از جمله ولایت‌ فقیه، ولایت‌پذیری مردم و نیروهای مسلح آماده جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کرد، راهبرد خود را تغییر داد و برای مقابله با انقلاب اسلامی به تهدیدات و جنگ نرم روی آورد.

این مسئول ادامه داد: امروزه راهبرد دشمن ایجاد جنگ نیابتی در منطقه است و تمام گروهک‌ها ازجمله داعش، النصره و… به نیابت از آمریکا و اسرائیل می‌جنگند.

پوردستان هدف آمریکا را در حمایت از تکفیری‌ها، نشان دادن چهره زشت و تحریف‌شده از اسلام عنوان کرد و افزود: ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی و از بین بردن ظرفیت‌های جهان اسلام، تأمین امنیت رژیم پلید صهیونیستی و جلوگیری از شکل‌گیری چهره اسلام از دیگر اهداف دنیای استکبار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به مذاکرات ۱+۵ اشاره کرد و گفت: امروز حضور ۶ قدرت جهانی در مذاکره مقابل ایران نشان از عزت و قدرت جمهور اسلامی ایران به برکت خون شهدا دارد.

وی در پایان متذکر شد: کارشناسان نیروهای مسلح تمام حرکات دشمنان در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را رصد و ظرفیت‌های لازم برای مقابله با آن را ایجاد می‌کنند تا هرگونه تهدید و تعرضی را در نطفه خفه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها