معرفی بازی Thief Vs. Police 2

بازی موبایل: دزد و پلیس بازی

تعداد عناوین تعقیب و گریز در اندروید کم نیست. اما کمتر عنوانی به سراغ پدر منشا این سبک، یعنی تعقیب و گریز بین دزد و پلیس رفته است. اگر دوست دارید رانندگی و دقت خود را بسنجید، این بازی را تجربه کنید.
کد خبر: ۷۴۷۹۳۵
بازی موبایل: دزد و پلیس بازی

جام جم کلیک: کمتر عنوانی را در بازار اندروید می‌بینیم که یک راست سر اصل مطلب رفته و بازیکن را در هیبت پلیس قرار بدهد. در این بازی که اگر در نوع خود منحصر به فرد نباشد، اقلا کمتر مشابهی دارد، بازیکن نقش پلیس را به عهده می‌گیرد.

پیش از هر مرحله می‌توانید از بین سه نوع ماشین پلیس یکی را انتخاب کنید. هرکدام از خودروها بنا بر اندازه و هیبتشان، یک سری خوبی و یک سری بدی دارند. طبعا خودرویی که از بقیه بزرگتر است سرعت کم‌تر و هندلینگ ضعیف‌تر، و آنکه وزن کمتری دارد، دارای سرعت بیشتری است.

مراحل بازی بسیار زیاد هستند؛ اما یک نکته بین آن‌ها مشترک است: باید هر چه در توان دارید به کار گرفته و سارقان بزهکار را دستگیر کنید. این دستگیری هم عمدتا از راه ضربه زدن با خودرویتان به خودروی دزدان حاصل می‌شود.

گرافیک سه بعدی بازی آن قدر زیباست که برای اجرایش نیاز به گوشی یا تبلت نسبتا خوش تنظیمی داشته باشید. اما آن طور هم نیست که فشار زیادی به سیستم وارد بیاورد. محیط بازی صرفا در خدمت گیم‌پلی است و از جزییات کمی بهره می‌برد. کنترل سرعت توسط دو نشانه‌ی لمسی گاز و پدال، و کنترل مانور خودرو، بنا به ترجیح بازیکن بوسیله‌ی دو نشان لمسی چپ و راست، یا استفاده از ژیروسکوپ صورت می‌گیرد. حجم بازی هم آن قدر نیست که به یک بار تجربه‌اش نیارزد.

نام بازی: Thief Vs. Police 2

سیستم‌عامل: اندروید

سازنده: Joga Loca

سبک: اتومبیل رانی/ اکشن

دانلود رایگان بازی Thief Vs. Police 2 برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها