جام جم ورزشی: علی پروین که از دوربین‌های تلویزیونی فراری است، حالا در یک سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته است.
کد خبر: ۷۴۷۵۷۴

سلطان فوتبال ایران در «آخرین سلطان» نقش خود را ایفا می‌کند و البته در سکانسی کوتاه به بیان جملاتی در مورد شخصیت اصلی داستان می‌پردازد.

گویا دیالوگ علی پروین در آنونس تبلیغاتی این سریال هم قرار گرفته تا پس از تجربه موفق «سه، پنج، دو» شاهد یک سریال فوتبالی دیگر در صدا و سیما باشیم.

سهیلی‌زاده: رسیدن به پول و شهرت از مسیر فوتبال

حسین سهیلی‌زاده کارگردان سریال‌های مطرح تلویزیون که کار فوتبالی او یعنی «سه، پنج، دو» مورد توجه قرار گرفت، این روزها کارگردانی «آخرین سلطان» را برعهده دارد؛ سریالی که برخلاف شنیده‌ها ادامه «سه، پنج، دو» نیست و مضمونی جداگانه دارد. این کارگردان در خصوص سریال «آخرین سلطان» گفت: این سریال در مورد ایده‌آل‌های جوانی است که دوست دارد به پول و شهرت برسد و در این راه مسیر فوتبال را انتخاب می‌کند. این سریال ادامه «سه، پنج، دو» نیست و ربطی به آن ندارد. ما تنها کاراکتر سیاوش رستمی با بازی امیرحسین رستمی را از آن سریال وام گرفته‌ایم.

سهیلی‌زاده با بیان اینکه فوتبال و خانواده دو محور اصلی تازه‌ترین سریال او هستند، تصریح کرد: نزدیک به 70 درصد از فیلمبرداری این سریال به پایان رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، زمستان امسال از شبکه 5 سیما روی آنتن می‌رود.

حضور فوتبالی‌ها در جشن تولد کارگردان

دیروز مراسم جشن تولد 50 سالگی سهیلی‌زاده کارگردان «آخرین سلطان» هم برگزار شد. امیر عابدینی، مرتضی کرمانی‌مقدم، مهدی امیرآبادی و... از جمله مهمانان فوتبالی این مراسم بودند.

علی پروین همبازی دخترش

اگرچه علی پروین در یک سکانس کوتاه در این سریال حضور دارد اما دخترش لادن پروین که وارد وادی سینما شده است، در این سریال نقش مهمی برعهده دارد. به نوعی می‌توان گفت علی پروین و دخترش در این سریال همبازی هستند. در مراسم جشن تولد سهیلی‌زاده، دختر پروین هم حضور داشت و از طرف او کادوی تولدی را به کارگردان «آخرین سلطان» داد.

در آخرین سلطان چه می‌گذرد؟

«آخرین سلطان» لقب مانی نوری یکی از کاراکترهای این سریال است. جوانی که توهم فوتبالیست شدن دارد. در این سریال امیرحسین رستمی نقش دلال را ایفا می‌کند، بهاره افشاری رئیس یک باشگاه است و بازیگران دیگری چون روناک یونسی، رضا توکلی، مهران ضیغمی، ساعد هدایتی و... هم حضور دارند. حسین سهیلی‌زاده کارگردان، امین محمودی دستیار اول و محمد رحیمی هم مشاور کارگردان این سریال هستند.

(روزنامه خبرورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها