نرم افزار لوک لوک (Loklok) می تواند برای همه آنهایی که می خواهند پیغامی را به شکلی متفاوت و بامزه برای کسی بفرستند، جذاب باشد.
کد خبر: ۷۴۵۴۰۵
نرم‌افزار موبایل: لوک لوک، ارسال پیام و شکلک به شیوه ای متفاوت

جام جم کلیک: نرم افزار لوک لوک (Loklok) می تواند برای همه آنهایی که می خواهند پیغامی را به شکلی متفاوت و بامزه برای کسی بفرستند، جذاب باشد.

نحوه کار به این صورت است که ابتدا متن یا هر تصویری را بر روی نمایشگر گوشی یا تبلت‌ می کشید. این متن یا تصویر بلافاصله روی تصویر صفحه نمایش قفل شده دستگاه اندرویدی مخاطب شما پدیدار می شود!

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید هر دو دستگاه اندرویدی آن را نصب کرده باشند. به این ترتیب، این نرم افزار تصویر صفحه نمایش قفل شده را تعیین می کند (البته می توان با دستکاری تنظیمات این نرم افزار، این پیش فرض را تغییر داد).

یکی از پیش نیازها برای اجرای این نرم افزار این است که هر دو دستگاه باید هماهنگ (Sync) شوند. این کار با استفاده از دعوت نامه ای که از یک دستگاه توسط ایمیل و یا شبکه های اجتماعی موبایل برای دیگری ارسال می شود به انجام می رسد.

پس از انجام مراحل ثبت نام و هماهنگ‌سازی نرم افزار روی دو دستگاه، می توان از قابلیت ارسال انواع متن و نوشته روی صفحه قفل دستگاه دیگر بهره‌مند شد.

این نرم‌افزار قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید 2.3 به بالا را دارد.

دانلود رایگان نرم‌افزار Loklokبرای اندروید 2.3 و بالاتر

صالح سپهری فر
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها