کافی است در جستجوی عبارت “بهترین دونات در نیویورک” به جای کلمه “دونات” از شکلک اموجی آن استفاده کنید. بینگ به صورت خودکار معنای اموجی ها را به نوشتار تبدیل می کند و در جستجو به کار می برد
کد خبر: ۷۳۲۹۲۴
امکان جستجو در بینگ به وسیله شکلک های اموجی

به گزارش جام جم کلیک به نقل از دیجیاتو: قطعا با شکلک های اموجی آشناییت دارید؛ اسمایلی هایی جذاب که اکثرا توسط نوجوانان استفاده می شود. اما حالا به نظر می رسد این شکلک های کوچک رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرند چرا که مایکروسافت قصد دارد در سیستم موتور جستجوگر شخصی اش، بینگ، پشتیبانی از آنها را آغاز کند.

این شرکت اخیرا بینگ را به روز رسانی کرده و در پی آن شما می توانید در جستجوهای خود از این شکلک استفاده کنید. به طور مثال کافی است در جستجوی عبارت “بهترین دونات در نیویورک” به جای کلمه “دونات” از شکلک اموجی آن استفاده کنید. بینگ به صورت خودکار معنای اموجی ها را به نوشتار تبدیل می کند و در جستجو به کار می برد.

البته این موضوع شاید کمی جنبه شیطنت داشته باشد، اما به هر صورت می توان گفت با این کار کمی این شکلک ها معنای بیشتری از سرگرمی پیدا می کنند و می توان از آن استفاده های زیادی کرد. اگر شما هم از طرفداران شکلک های اموجی هستید به نسخه انگلیسی بینگ رجوع کرده و این ویژگی را تست کنید.

منبع: دیجیاتو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها