گهگاهی بازی‌هایی به بازار عرضه می‌شوند که انگار از جنس دیگری هستند. از جنسی که پرندگان خشمگین بود. "جنگ شوخی" هم از همان دسته بازی‌هاست.
کد خبر: ۷۴۱۰۸۱
بازی موبایل: خنده و چالش در جنگ شوخی!

جام جم کلیک: سبک Tower Defense که اجمالا به استقامتی برش گردانده‌ایم، همان سبکی است که بازی‌هایی مثل Planets vs. Zombies دارند که به معنی ساخت سنگری قوی و سپس دفاع از آن در مقابل هجوم دشمن است.

جنگ شوخی، ترکیبی از آن سبک و اکشن را ارائه می‌کند. در این بازی باید از نقطه‌ی A شروع کرده، تا رسیدن به نقطه‌ی B، دانه دانه تسلیحات دشمن را غصب کرده و به اختیار خود بگیرید تا در عین پیشروی شما، آن‌ها در مقابل دشمنان نقش خط دفاعی شما را ایفا کنند.

سیستم نبردها بسیار ساده است. با کلیک روی نقطه‌ی مورد نظر، شخصیت مربوط به آن قسمت حرکت می‌کند و با کلیک روی دشمن مورد نظر، به آن حمله می‌کند. پیش از هر مرحله می‌توانید دو تا از چهار قهرمان بازی را انتخاب کنید و به میدان بفرستید.

در حالی که تعداد پایگاه‌های دفاعی ثابت است، پیاده نظام دشمن به طور بی‌رویه‌ای حمله می‌کند. با از بین بردن تعداد خاصی از دشمنان، سطح شخصیت شما بالا رفته و می‌توانید مهارت‌های ویژه را به کار بگیرید.

همان طور که از اسمش برمی‌آید، کل بازی بر اساس شوخی بنا شده است. یکی از شخصیت‌ها با ماهی بر سر دشمن می‌کوبد و یکی دیگر دستمال توالت به سمتشان پرت می‌کند! این حس شوخ‌آمیز در ترکیب با گرافیک کارتونی زیبا و خوش نقش بازی نتیجه‌ی جذابی را خلق کرده است.

ذکر این نکته ضروری است که این بازی به هیچ عنوان بازی سختی نیست و واضح است که بیشتر سنین پایین و مخاطبان تازه‌کار را هدف گرفته است. به هر حال، ما را که درگیر خودش کرد! یک بار تجربه‌اش خالی از لطف نیست.

نام بازی: The Great Prank War

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Cartoon Network

ناشر: Cartoon Network

سبک: اکشن/ استقامتی

دانلود رایگان بازی The Great Prank War برای اندروید

دانلود رایگان بازی The Great Prank War برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
چرا بازی های كوچك و جالب این جوری برای كامپیوتر نمی گذارید؟

نیازمندی ها