فناوری دیجیتال

با انگشت شماره 6 صفحه را لمس کنید تا روشن بماند

اگر شما نیز هر چند دقیقه یک‌بار با انگشتتان روی صفحه لمسی دستگاه هوشمند خود فشار می‌آورید تا از خاموش شدن آن جلوگیری کنید، استفاده از انگشت ششم را به شما توصیه می‌کنیم!
کد خبر: ۷۴۴۳۳۸
با انگشت شماره 6 صفحه را لمس کنید تا روشن بماند

جام جم کلیک: بارها اتفاق افتاده که هنگام بازی‌ با تلفن همراه یا تبلت خود، آن‌را رها کرده‌اید و مشغول انجام کار دیگری شده‌اید، اما زمانی‌ که بازگشته‌اید گوشی خاموش شده (روی صفحه‌ی قفل قرار گرفته) و دیگر قادر به ادامه بازی‌ نیستید.

در خوشبینانه ترین حالت، شما هر چند دقیقه یک‌بار با انگشت روی صفحه لمسی دستگاه هوشمند خود فشار می‌آورید تا از خاموش شدن آن جلوگیری کنید، اما این نیز راه حل خوب و قابل اعتمادی نیست.

همچنین شما می‌توانید از بخش تنظیمات دستگاه مدت زمان روشن ماندن گوشی یا تبلت را افزایش دهید اما این کار تخلیه سریع‌تر شارژ باتری دستگاه را به همراه دارد.

اگر از خود می‌پرسید که برای این مشکل چه راهکاری وجود دارد، باید بدانید که دستگاهی به نام 6thfinger ساخته شده تا این مشکل را برطرف سازد.

6thfinger با قرار گرفتن روی صفحه گوشی و لمس قسمت‌های مختلف آن، از خاموش شدن صفحه نمایش جلوگیری می‌کند.

6thfinger به شکل یک سیلندر کوچک است و وزن کمی‌ دارد، تا در زمان جابجائی مشکلی‌ برای شما ایجاد نکند. اگر در حال آشپزی در داخل آشپزخانه هستید و دستور پخت را از روی تبلت خود دنبال می‌کنید، بدون شک کار سختی است که هر از گاهی تبلت را لمس کنید و مانع از خاموش شدن نمایش‌گر شوید. در این شرایط نیز 6thfinger بهترین راه‌حل است.

این دستگاه با قیمت 25 دلار از اکثر وب‌سایت های فروش محصولات اینترنتی قابل تهیه است.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها