برگزیدگان این جشنواره با رادیو جوان همکاری می‌کنند

معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره جوانه

برنامه «چهار چهار دو» رادیو جوان امشب ساعت 21 به بررسی وضعیت فوتبالیست‌های سرباز در لیگ برتر فوتبال ایران می‌پردازد.
کد خبر: ۷۴۴۱۱۶
فوتبالیست‌های سرباز در «چهار چهار دو»

در این برنامه با سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص وضعیت فوتبالیست‌های سرباز در لیگ برتر فوتبال ایران گفت‌وگو می‌شود.

هفتمین طلوع برای امام موسی کاظم (ع)

برنامه هفتمین طلوع امروز با بررسی سیره امام موسی کاظم (ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.

در این برنامه حجت‌الاسلام عرفان به تبیین سبک زندگی خردمندانه با محوریت وصیت‌های امام موسی‌کاظم(ع) به هشام‌بن‌حکم بغدادی و توجه به دیگر توصیه‌ها و حکایات مربوط به سیره اخلاقی آن امام همام می‌پردازد. برنامه هفتمین طلوع به سردبیری و تهیه‌کنندگی روح‌الله شجاعی و گویندگی مهدوی ساعت 8 و 40 دقیقه صبح پخش می‌شود.

یوجین اونیل در فراسوی افق

نمایشنامه «در فراسوی افق» نوشته یوجین اونیل امشب ساعت 20 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، در فراسوی افق از سوی جواد پیشگر تنظیم و کارگردانی شده و داستان آن درباره خانواده‌ای است که در یکی از ایالات مشغول مزرعه‌داری هستند. تا این‌که پسر کوچک خانواده که روحیه شاعرانه‌ای دارد همراه دایی‌اش به سفر می‌رود و... در این نمایش که محمد مهاجر آن را تهیه کرده است، شهیندخت نجف‌زاده، رحمان باقریان، مهین نثری و رضاعمرانی بازی می‌کنند.

بررسی مسائل حقوقی در رادیو تهران

برنامه «نسیم عدالت» رادیو تهران امروز ساعت 10 با موضوع بررسی حقوق سفته پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی حماد خزایی با حضور عسگری، قاضی دادگستری مسائل حقوقی سفته را برای مخاطبان توضیح می‌دهد و شنوندگان می‌توانند پرسش‌های خود را مطرح کنند تا مشکلاتشان رفع شود. در این برنامه درباره این‌که سفته چه مزایا و معایبی دارد، چک بهتر است یا سفته و طرح شکایت کیفری علیه صادرکننده صحبت می‌شود.

کنترل خشم در رادیو ایران

برنامه «سلام ایران» امروز به موضوع چگونه خشم را کنترل کنیم، می‌پردازد. این برنامه از رادیو ایران پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محمد بخشایش رویکرد اطلاع‌رسانی دارد و حجت‌الاسلام نوری‌زاده، کارشناس درباره امام موسی کاظم (ع)، خشم و راه‌های کنترل آن صحبت می‌کند. برنامه سلام ایران ساعت 6 و 45 دقیقه صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

حس خوب زندگی روی موج سلامت

برنامه «حس خوب زندگی» رادیو سلامت، امروز به موضوع استفاده بهینه از وقت اختصاص دارد.

حجت‌الاسلام صداقتی، کارشناس مذهبی امروز از ساعت 17و 5 دقیقه به این سوال که شادترین لحظه زندگی شما چه زمانی است، پاسخ می‌دهد. این برنامه به تهیه‌کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم است.

برنامه «پشت پلک صبح» به تهیه‌کنندگی حسین فنایی و گویندگی مصطفی مصطفوی از ساعت 12 و 30 دقیقه بامداد با حضور مریم فرضی، روان‌شناس به این سوال که شما چقدر به حرف مردم اهمیت می‌دهید، پاسخ می‌دهد.

گلریزان رادیو ورزش در رسم خوبان

مراسم گلریزان جامعه ورزشی کشور با عنوان «رسم خوبان» امروز ساعت 18 به همت رادیو ورزش و با همکاری فدراسیون ورزش زورخانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو ورزش، این سنت حسنه که نماد و سمبل نوعدوستی و انساندوستی است، در زورخانه ذوالفقاری واقع در میدان خراسان، خیابان طیب، کوچه رزاقی برگزار می‌شود. همچنین برنامه «بر مدار ورزش» این شبکه رادیویی به موضوع معرفی دانشگاه جامع علمی کاربردی پرسپولیس اختصاص دارد. این برنامه ساعت 11 و 30 دقیقه پخش می‌شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها