تصویربرداری سریال «سال‌های ابری» که مهدی ‌کرم‌پور آن را کارگردانی می‌کند، به پایان رسید.
کد خبر: ۷۴۴۱۱۴
«سال‌های ابری» تمام شد

تصویربرداری سریال سال‌های ابری به تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی پس از چهار ماه به پایان رسید و بزودی از شبکه دو به نمایش درمی‌آید.

پژمان جمشیدی، رضا ذاکری و سپیده اعلایی آخرین بازیگرانی بودند که در لوکیشنی حوالی نیاوران مقابل دوربین این سریال رفتند.

تدوین و صداگذاری سال‌های ابری به ترتیب توسط میثم مولایی و بابک اخوان در حال انجام است. ساخت موسیقی نیز به‌عهده فردین خلعتبری است.

علی عمرانی، عاطفه رضوی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، سینا رازانی، علی اوجی، سعید آرمند، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی، علی اوسیوند، اسماعیل شنگله، امید روحانی و فرزاد حسنی از دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

سال‌های ابری داستان زندگی حسین سالار را روایت می‌کند که زندگی‌اش از روزی به هم می‌ریزد که جاسم پرده از سال‌های ابری ذهن سالار برمی‌دارد. دیری نمی‌گذرد که سالار می‌فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که چارچوب زندگی او را هدف گرفته است. او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز جنگ برای اثبات شرافتی که سال‌های برای آن جنگیده است... همچنین فیلم تلویزیونی «تلفن» به تهیه‌کنندگی سیدمحسن طباطبایی‌پور و کارگردانی محسن دامادی برای پخش از شبکه دو در اصفهان کلید خورد.

این تله‌فیلم درباره نوجوانی است که در حسرت خرید دوچرخه است، او گوشواره‌ای پیدا می‌کند و همین اتفاق ماجراهای تازه‌ای را برای او رقم می‌زند.

جهانبخش سلطانی از بازیگران اصلی است که نقش حاج امین را بازی می‌کند. رضا کتیرایی، آزاده ریاضی، محمدعلی میاندار، علی قیومی، گوهرشاد مهابادی، رها یحیی‌زاده، نرگس صابری، اکبر رشیدی و مهرداد فرید از دیگر بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

شبکه دو همچنین سریال انیمیشن «فرزندان آفتاب» را در جدول پخش خود قرار داده است. این انیمیشن که در 26 قسمت در مرکز صبا تولید شده است، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 و 30 دقیقه به نمایش درمی‌آید. در این انیمیشن مبارزات دانش‌آموزان یک مدرسه علیه رژیم شاه به تصویر کشیده شده است. فرزندان آفتاب را علی احمدی کارگردانی کرده است. (روابط عمومی شبکه دو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها